stof tot nadenken???quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:04 schreef Mr.H het volgende:
nou het hoge woord is er uit.
Ik ben maar meteen met de deur in huis gevallen, dat ik het vermoeden had dat ze met "foute" dingen bezig. in eerste in stantie natuurlijk met schaapachtige ogen hoezo fout?
Toen wist ik natuurlijk al meer dan genoeg. Volgens haar is het niet meer dan wat dubbelzinnige msn wisselingen geweest. Maar na door vragen kon ze niet bepaald voorbeelden geven en kwam het ook op dat het misschien wel wat te sexueel getint geweest. Maar was nog niet zo lang aan de gang. een week of 2! Man een dag vind ik in dat opzicht al teveel.
Hoe sexueel kon ze ook niet zeggen, ja dat er tegen elkaar is uitgesproken dat men er zin in had en hoe als je dit of dat, goed kunnen we allemaal wel een voorstelling van maken denk ik.
Ze waren niet op een ontmoeting uit, want zij ze dat wou ze me niet aan doen.
Nee lekker dit wel.
De vraag waarom uiteraard standaard beantwoord, ik ben teveel van huis en als ik dan al thuis ben ben ik te moe. Geleidelijk aan ging het steeds verder en ze kon het niet stop zetten etc.
Het enige wat ik nu nog wat kan waarderen is de eerlijkheid waarmee ze nu gesproken heeft.
Stof om na te denken is dit zeker,
ik heb niet gezegd dat ik de trouwerij hoe dan ook laat door gaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Indd! er zijn nog genoeg meiden die van dit soort praktijken walgen en trouw blijven
TS moet laten zien dat ie een vent is en niet met zich laat fucken. Ze is 2x vreemdgegaan en nog heeft ie de ballen niet om bij d'r weg te gaan? hoe naief en afhankelijk kun je zijn. Dat je uberhaupt nog met d'r gaat trouwen...![]()
Hoe moeilijk het ook is maar je moet je verstand nu laten prevaleren boven je gevoel. Ik weet hoe moeilijk dat is (uit eigen ervaring) maar toch is dat het verstandigste.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:16 schreef Mr.H het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat ik de trouwerij hoe dan ook laat door gaan
zeg alleen dat het moet bezinken
en ja jullie hebben allemaal gelijk
maar vertel mijn gevoel dat maar eens
zal ik vast doen als ik haar spreek,quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef Florian_ het volgende:
je moet eens aan haar vragen hoe zij de toekomst ziet
en heb je dat toen ook op dezelfde avond besloten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:20 schreef housewous het volgende:
[..]
Hoe moeilijk het ook is maar je moet je verstand nu laten prevaleren boven je gevoel. Ik weet hoe moeilijk dat is (uit eigen ervaring) maar toch is dat het verstandigste.
Als je dan later terugkijkt ben je blij dat je je verstand hebt gebruikt ipv je gevoel
Nee niet dezelfde avond. Achteraf had ik meteen de knoop moeten doorhakken. Daarom geef ik jou dat advies.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:25 schreef Mr.H het volgende:
[..]
en heb je dat toen ook op dezelfde avond besloten?
is gewoon een vraag
met kinderen erbij lijkt me ook wel moeilijk dat te beslissenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef housewous het volgende:
[..]
Nee niet dezelfde avond. Achteraf had ik meteen de knoop moeten doorhakken. Daarom geef ik jou dat advies.
Mijn situatie was nog iets anders als die van jou. Ik heb een paar kinderen
Mijn expartner en ik waren door een reeks van treurige gebeurtenissen uit elkaar gegroeid. Ik vermoedde al tijden dat zij iets had met een collega, maar kon de vinger er niet achter krijgen. Uiteindelijk heb ik haar kunnen betrappen middels fijne sms-jes aan die collega. Ik heb er vijf maanden over gedaan om de knoop door te hakken omdat ik zoveel van haar hield. Doorslaggevend voor mijn beslissing was het feit dat ik haar niet meer kon vertrouwen (de ruzies en spanningen waren ook erg maar waren niet de doorslaggevende factor).
Daarna hebben wij nog door omstandigheden vanaf die beslissing ongeveer 11 maanden in 1 huis gewoond (waarvan wij zelfs 8 maanden officieel gescheiden waren)
En als je besluit om het aan te kijken trek je dan niets aan van wat anderen daar van vinden. De beste stuurlui staan namelijk aan wal. Je zal een hoop kritiek over je heen krijgen en meningen van anderen. Maar het is jouw leven. Iedereen doet het op zijn manier.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef Mr.H het volgende:
[..]
met kinderen erbij lijkt me ook wel moeilijk dat te beslissen
ik weet het nu simpel weg niet
alles is zo tegenstrijdig
toch bedankt voor het advies
Hierin wordt gesproken over fysiek kontakt en vreemdgaan. Dit topic gaat over het dichtklappen van het scherm en de msn kerel met wie ze intieme gesprekken deelt. Dat lijkt me toch wel een andere situatie. Ook al heeft ze eerder een slippertje gehad, daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef housewous het volgende:
[..]
Nee niet dezelfde avond. Achteraf had ik meteen de knoop moeten doorhakken. Daarom geef ik jou dat advies.
Mijn situatie was nog iets anders als die van jou. Ik heb een paar kinderen
Mijn expartner en ik waren door een reeks van treurige gebeurtenissen uit elkaar gegroeid. Ik vermoedde al tijden dat zij iets had met een collega, maar kon de vinger er niet achter krijgen. Uiteindelijk heb ik haar kunnen betrappen middels fijne sms-jes aan die collega. Ik heb er vijf maanden over gedaan om de knoop door te hakken omdat ik zoveel van haar hield. Doorslaggevend voor mijn beslissing was het feit dat ik haar niet meer kon vertrouwen (de ruzies en spanningen waren ook erg maar waren niet de doorslaggevende factor).
Daarna hebben wij nog door omstandigheden vanaf die beslissing ongeveer 11 maanden in 1 huis gewoond (waarvan wij zelfs 8 maanden officieel gescheiden waren)
Ze heeft toch toegegeven dat ze vreemd ging? Of ben ik nu abuis, heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hierin wordt gesproken over fysiek kontakt en vreemdgaan. Dit topic gaat over het dichtklappen van het scherm en de msn kerel met wie ze intieme gesprekken deelt. Dat lijkt me toch wel een andere situatie. Ook al heeft ze eerder een slippertje gehad, daar gaat dit topic niet over.
En hey, ik praat het allemaal niet goed hoor, maar 80% van de reactie's hier zijn "dump de bitch", terwijl ik dat persoonlijk een nogal desastreuze maatregel vind in deze.
Nee, ze is nu niet vreemd gegaan, wel in het verleden, maar nu is het alleen bij erotisch msnen gebleven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef housewous het volgende:
[..]
Ze heeft toch toegegeven dat ze vreemd ging? Of ben ik nu abuis, heb ik het verkeerd begrepen?
oh dan wordt mijn advies wel iets anders!!!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, ze is nu niet vreemd gegaan, wel in het verleden, maar nu is het alleen bij erotisch msnen gebleven.
Ze had haar stinkende best moeten doen om na de vorige keer dat ze je bedrogen heeft te bewijzen dat ze je vertrouwen wel waard is! Hoe is het mogelijk dat zij de schuld op jou weet af te schuiven en je zelfs overweegt ander werk te zoeken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef Mr.H het volgende:
buitenlucht heeft me goed gedaan.
Ik eet wel dat het nu alleen bij het chatten is gebleven, vraag me wel af wat er was gebeurd als ik er niet achter was gekomen. Aan de andere kant is dat alleen maar mezelf gek maken.
We hebben ook wel gesmst, ze slaap in ieder geval vannacht niet hier, morgen zien we verder
er is wel een stuk vertrouwen kwijt geraakt, niet alleen door het chatten maar ook dat ze mij dus niet alles durft te vertellen, wat toch een afspraak was, zeker richting mijn werk.
We hebben afgesproken om dat aan te geven, zodat ik tijdig op zoek kon gaan naar wat anders.
Ik vind mijn werk leuk hoor, maar inderdaad niet ten kostte van mijn relatie.
You got a point therequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze had haar stinkende best moeten doen om na de vorige keer dat ze je bedrogen heeft te bewijzen dat ze je vertrouwen wel waard is!
da's waar dat van haar best doenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze had haar stinkende best moeten doen om na de vorige keer dat ze je bedrogen heeft te bewijzen dat ze je vertrouwen wel waard is! Hoe is het mogelijk dat zij de schuld op jou weet af te schuiven en je zelfs overweegt ander werk te zoeken.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 03:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, nu even een iets serieuzerer reactie;
Ik zeg niet dat het helemaal zo is, maar als je als man een beetje weet hoe vrouwen in elkaar zitten, kan je via chat al heel makkelijk "die ideale man" zijn om mee te praten, je hart te luchten en alles mee te delen, immers "internet is veilig, niks fysieks, ver van mijn bed etc. etc", maar dan begitn de ellende, zij krijgt de drang om steeds weer met hem te willen praten, hij luistert zo goed, zegt precies de goeie dingen en is onpartijdig (waarschijnlijk heeft hij zelf ook een relatie en gebruikt hij dat als excuus "Ja, mijn relatie gaat ook niet zo lekker, dit en dit is er mis met mijn vrouw")
Het feit dat ze het scherm dichtklapt geeft in ieder geval aan dat er iets te verbergen is, ze deelt iets met iemand, wat zo prive is dat jij, haar aanstaande, het niet mag lezen. En in deze fase van jullie relatie is dat een breuk in het vertrouwen, noem het emotioneel vreemd gaan...
Een keylogger installeren... Hmzz, waarschijnlijk wil je niet weten wat ze allemaal deelt... Dan wordt het herstellen van de breuk alleen maar moeilijker, maar breng het eens ter sprake. Je kan het goed ter tafel brengen dat het je opvalt dat het scherm zo snel angstig dichtgeklapt wordt als je in de buurt komt en dat je dat vreemd vind... "Mag ik het niet weten schat?"
En voor de rest, praat veel...! Ik heb nu een soortgelijk iets met een vrouw, haar vriend werkt ook erg veel en voor haar ben ik dat luisterende oor... We praten goed en veel en ze zegt dat ik op dat vlak alles ben wat haar vriend niet is, volwassen, neem verantwoordelijkheid in een relatie, zet mijn prioriteiten goed en weet wat een vrouw fijn vind en hoe ze behandelt wil worden...
Dus... voor het te laat is, breng het ter sprake... De basis van een huwelijk is openheid, vertrouwen en een solide fundering om de rest van het huis op te bouwen.
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |