abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57181179
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef Adolecens het volgende:

[..]

He Mr....
Eigenlijk dus toch al wat ik vannacht helemaal in het begin zei, met dat stripverhaaltje erbij...
Ben niet verbaasd, is precies wat ik vermoedde en zo.... zo véél gebeurt de laatste paar jaar in relaties...!

Kom er later nog wel op terug!
is goed blijkt ook maar dat ik zelf ook niet helemaal er naast zat
al had ik dat natuurlijk veel liever gehad
pi_57181211
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:14 schreef Kreator het volgende:
...een eenmalig foutje was.
Ze is al eerder vreemd gegaan...

Mr. H. geloof me, je gaat niet gelukkig worden met haar
I feel kinda Locrian today
pi_57181238
Ja.
pi_57181273
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:14 schreef Kreator het volgende:
Als ze hier over heeft gelogen, wie zegt dan dat ze nu wel eerlijk is? Misschien heeft ze nog wel veel meer te verbergen, maar omdat jij kennelijk al tevreden bent met het antwoord dat je nu hebt gekregen, hoeft ze dat dus allemaal niet meer te vertellen....

Bij mij zou het vertrouwen ieg behoorlijk diep zijn gezonken en ik zou verwachten dat ze er alles aan zou doen om mij te overtuigen van het feit dat het een eenmalig foutje was. Dat ze ook nog de schuld bij jou legt, is wel triest overigens, maar wel slim genoeg om jou stil te krijgen kennelijk.
het is niet zo zeer dat ik stil ben, bedoel ga nou ook niet hier het hele gesprek neer zetten
en ja ze is er niet zelf mee gekomen en niet zo handig om te chatten als ik thuis ben en dan het scherm weg klikken, klopt allemaal.waarschijnlijk ben ik ook te naief
Ik heb juist gezegd dat ik even niet naar haar smoesjes wil luisteren dat het nooit meer zal gebeuren en dat ze er zoveel spijt van heeft. Dan weet ik ook wel dat daar de helft krokodillen tranen van zijn, ze zal meer balen dat ik er achter ben gekomen.
pi_57181336
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:16 schreef starla het volgende:

[..]

Ze is al eerder vreemd gegaan...

Mr. H. geloof me, je gaat niet gelukkig worden met haar
ik wil het hoe dan ook eerst allemaal laten bezinken
pi_57181454
Hoe kun je in hemelsnaam gaan trouwen met iemand die je niet vertrouwt en die zulke dingen flikt, keer op keer?

Ik zou idd maar heel erg hard gaan nadenken. Sterkte ermee!
pi_57181523
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef Sylvana het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam gaan trouwen met iemand die je niet vertrouwt en die zulke dingen flikt, keer op keer?

Ik zou idd maar heel erg hard gaan nadenken. Sterkte ermee!
dank
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:55:45 #98
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_57182363
Je voelt je vriendin wel goed aan moet ik zeggen. Er zijn genoeg mensen die er veel langer over doen dan 2 weken. Ik denk dat je daar dan ook nog wel wat vraagtekens bij zetten mocht het voor je uiteindelijke oordeel nog wat uitmaken.

Mijn oordeel, in ieder geval, is dat je hier mee moet stoppen. Ze heeft haar kans om loyaal te zijn nu 2 keer gehad en ik kan je vanuit ervaring melden dat je dit nog eens mee mag maken (als je met haar trouwt). Count your losses and go on..er zijn meer dan voldoende eerlijke en leuke meiden op deze wereld, in Nederland, in jouw eigen woonplaats en hey, waarschijnlijk in je eigen wijk ook nog.

succes
pi_57182426
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:55 schreef JaZekerZ het volgende:
Je voelt je vriendin wel goed aan moet ik zeggen. Er zijn genoeg mensen die er veel langer over doen dan 2 weken. Ik denk dat je daar dan ook nog wel wat vraagtekens bij zetten mocht het voor je uiteindelijke oordeel nog wat uitmaken.

Mijn oordeel, in ieder geval, is dat je hier mee moet stoppen. Ze heeft haar kans om loyaal te zijn nu 2 keer gehad en ik kan je vanuit ervaring melden dat je dit nog eens mee mag maken (als je met haar trouwt). Count your losses and go on..er zijn meer dan voldoende eerlijke en leuke meiden op deze wereld, in Nederland, in jouw eigen woonplaats en hey, waarschijnlijk in je eigen wijk ook nog.

succes
Indd! er zijn nog genoeg meiden die van dit soort praktijken walgen en trouw blijven

TS moet laten zien dat ie een vent is en niet met zich laat fucken. Ze is 2x vreemdgegaan en nog heeft ie de ballen niet om bij d'r weg te gaan? hoe naief en afhankelijk kun je zijn. Dat je uberhaupt nog met d'r gaat trouwen...
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:04:29 #100
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_57182569
ik moet even denken aan een ander topic SOA maar al 3 jaar vriendin #2
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_57182587
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:04 schreef Mr.H het volgende:
nou het hoge woord is er uit.
Ik ben maar meteen met de deur in huis gevallen, dat ik het vermoeden had dat ze met "foute" dingen bezig. in eerste in stantie natuurlijk met schaapachtige ogen hoezo fout?
Toen wist ik natuurlijk al meer dan genoeg. Volgens haar is het niet meer dan wat dubbelzinnige msn wisselingen geweest. Maar na door vragen kon ze niet bepaald voorbeelden geven en kwam het ook op dat het misschien wel wat te sexueel getint geweest. Maar was nog niet zo lang aan de gang. een week of 2! Man een dag vind ik in dat opzicht al teveel.

Hoe sexueel kon ze ook niet zeggen, ja dat er tegen elkaar is uitgesproken dat men er zin in had en hoe als je dit of dat, goed kunnen we allemaal wel een voorstelling van maken denk ik.
Ze waren niet op een ontmoeting uit, want zij ze dat wou ze me niet aan doen.
Nee lekker dit wel.

De vraag waarom uiteraard standaard beantwoord, ik ben teveel van huis en als ik dan al thuis ben ben ik te moe. Geleidelijk aan ging het steeds verder en ze kon het niet stop zetten etc.
Het enige wat ik nu nog wat kan waarderen is de eerlijkheid waarmee ze nu gesproken heeft.

Stof om na te denken is dit zeker,
stof tot nadenken???

Stel dat je het haar vergeeft als ze belooft om het nooit meer te doen?? Geloof je dat dan. Bovendien denkt zij dan "als ik het ooit nog een keer doe vergeeft hij me toch wel weer". En daar heeft ze gelijk in want je zou haar nu dan ook weer vergeven

Je hebt haar al eerder betrapt en ondanks dat doet ze het nu weer.

Nee hoe kut het ook is voor je. Blaas je huwelijk af en ga uit elkaar.
Co-ouder van twee geweldige kinderen
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:11:43 #102
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_57182754
Dumpen die zooi, ze is nu al tot 2 keer toe met een andere gozer aan het flikflooien geweest !

Anders wordt het trouwen en na een half jaar weer scheiden, en wilt ze ook nog je geld hebben
Primum non nocere
pi_57182864
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef Netstorm het volgende:

[..]

Indd! er zijn nog genoeg meiden die van dit soort praktijken walgen en trouw blijven

TS moet laten zien dat ie een vent is en niet met zich laat fucken. Ze is 2x vreemdgegaan en nog heeft ie de ballen niet om bij d'r weg te gaan? hoe naief en afhankelijk kun je zijn. Dat je uberhaupt nog met d'r gaat trouwen...
ik heb niet gezegd dat ik de trouwerij hoe dan ook laat door gaan
zeg alleen dat het moet bezinken
en ja jullie hebben allemaal gelijk
maar vertel mijn gevoel dat maar eens
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:19:14 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57182928
Wat een ezel.
Er zijn veel dingen die ik vergeef...echt veel. Maar dit soort crap voor een huwelijk is zelfs in mijn vrije wereld niets anders dan respectloos en tragisch gedrag.
Oh, en instinct werkt altijd prima hoor, je moet er alleen naar willen luisteren.

Probeer nu ook maar te luisteren. Het zal je zeggen dat je wel iets beters te doen hebt dan het huwen van een emotionele kleuter.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:19:34 #105
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_57182942
je moet eens aan haar vragen hoe zij de toekomst ziet
Primum non nocere
pi_57182968
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:16 schreef Mr.H het volgende:

[..]

ik heb niet gezegd dat ik de trouwerij hoe dan ook laat door gaan
zeg alleen dat het moet bezinken
en ja jullie hebben allemaal gelijk
maar vertel mijn gevoel dat maar eens
Hoe moeilijk het ook is maar je moet je verstand nu laten prevaleren boven je gevoel. Ik weet hoe moeilijk dat is (uit eigen ervaring) maar toch is dat het verstandigste.

Als je dan later terugkijkt ben je blij dat je je verstand hebt gebruikt ipv je gevoel
pi_57182988
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef Florian_ het volgende:
je moet eens aan haar vragen hoe zij de toekomst ziet
zal ik vast doen als ik haar spreek,
wil d'r nu ff niet zien
pi_57183108
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:20 schreef housewous het volgende:

[..]

Hoe moeilijk het ook is maar je moet je verstand nu laten prevaleren boven je gevoel. Ik weet hoe moeilijk dat is (uit eigen ervaring) maar toch is dat het verstandigste.

Als je dan later terugkijkt ben je blij dat je je verstand hebt gebruikt ipv je gevoel
en heb je dat toen ook op dezelfde avond besloten?
is gewoon een vraag
pi_57183354
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:25 schreef Mr.H het volgende:

[..]

en heb je dat toen ook op dezelfde avond besloten?
is gewoon een vraag
Nee niet dezelfde avond. Achteraf had ik meteen de knoop moeten doorhakken. Daarom geef ik jou dat advies.

Mijn situatie was nog iets anders als die van jou. Ik heb een paar kinderen

Mijn expartner en ik waren door een reeks van treurige gebeurtenissen uit elkaar gegroeid. Ik vermoedde al tijden dat zij iets had met een collega, maar kon de vinger er niet achter krijgen. Uiteindelijk heb ik haar kunnen betrappen middels fijne sms-jes aan die collega. Ik heb er vijf maanden over gedaan om de knoop door te hakken omdat ik zoveel van haar hield. Doorslaggevend voor mijn beslissing was het feit dat ik haar niet meer kon vertrouwen (de ruzies en spanningen waren ook erg maar waren niet de doorslaggevende factor).
Daarna hebben wij nog door omstandigheden vanaf die beslissing ongeveer 11 maanden in 1 huis gewoond (waarvan wij zelfs 8 maanden officieel gescheiden waren)
pi_57183443
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef housewous het volgende:

[..]

Nee niet dezelfde avond. Achteraf had ik meteen de knoop moeten doorhakken. Daarom geef ik jou dat advies.

Mijn expartner en ik waren door een reeks van treurige gebeurtenissen uit elkaar gegroeid. Ik vermoedde al tijden dat zij iets had met een collega, maar kon de vinger er niet achter krijgen. Uiteindelijk heb ik haar kunnen betrappen middels fijne sms-jes aan die collega. Ik heb er vijf maanden over gedaan om de knoop door te hakken omdat ik zoveel van haar hield. Doorslaggevend voor mijn beslissing was het feit dat ik haar niet meer kon vertrouwen (de ruzies en spanningen waren ook erg maar waren niet de doorslaggevende factor).
Daarna hebben wij nog door omstandigheden vanaf die beslissing ongeveer 11 maanden in 1 huis gewoond (waarvan wij zelfs 8 maanden officieel gescheiden waren)
met kinderen erbij lijkt me ook wel moeilijk dat te beslissen
ik weet het nu simpel weg niet
alles is zo tegenstrijdig
toch bedankt voor het advies
pi_57183625
ben toe aan frisse lucht
beetje m'n kop proberen te klaren
pi_57183650
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef Mr.H het volgende:

[..]

met kinderen erbij lijkt me ook wel moeilijk dat te beslissen
ik weet het nu simpel weg niet
alles is zo tegenstrijdig
toch bedankt voor het advies
En als je besluit om het aan te kijken trek je dan niets aan van wat anderen daar van vinden. De beste stuurlui staan namelijk aan wal. Je zal een hoop kritiek over je heen krijgen en meningen van anderen. Maar het is jouw leven. Iedereen doet het op zijn manier.

Ik wens je heel veel sterkte
pi_57184310
Eerlijk gezegd zie ik er op basis van deze informatie geen reden in om haar aan de kant te zeggen, zoals sommigen hierin wel heel kort door de bocht suggeren. Ik kan het waarderen dat ze je wel heeft verteld wat er speelt en dat ze ook over de inhoud heeft gesproken.

Ik zou dit moment gebruiken om met elkaar eens te kijken waar je beide staat in de relatie. Zij komt ergens iets te kort blijkbaar, waarom kaart ze dit niet bij jouw aan, maar duikt gelijk het internet op? Misschien kan je samen naar een soort van oplossing werken.

En maak in elk geval een groot bezwaar tegen verder kontakt op deze manier via internet met andere mannen en dat dit niet de oplossing is, ook voor haar niet om aan je trekken te komen. Als dit doorgaat, kan je erop wachten dat het een keer fout gaat. Ook al zegt ze nu dat ze dit nooit zou doen. Je gaf zelf al aan dat zoiets eerder is voorgekomen, dus een gezonde achterdocht is hier geheel op zijn plaats. Ongeacht of ze nu beweert dat ze het wel of niet zou doen. (Alsof ze nu zou toegeven dat ze er wel een potentieel slippertje in zag)

Wat voor jouw belangrijk is, is om te kijken hoe of jij wil omgaan met je werksituatie. Blijft dit zo op deze manier? Is dit tijdelijk? Teveel van huis zijn in een relatie kan funest zijn, trust me... I know! Zeker als zij niet fulltime werkt, het huishouden (zonder kids) is anno 2008 geen fulltime job, dus ze heeft nogal wat uurtjes waarin ze haar gang kan en wil gaan.

Blijf praten met elkaar, vraag ook over een aantal dagen/ weken of ze nog kontakt heeft met die man, of dat ze de figuurlijke ballen heeft gehad om hem ook eerlijk te zeggen dat ze haar relatie niet op deze manier op het spel wil zetten en het kontakt daarom verbeekt.

Hou het gesprek op gang, praat ook over de tekortkomingen in je relatie en zoek beide naar oplossingen/ uitdagingen met elkaar, in plaats van met anderen...

Als iedereen dat zou doen, zou de wereld er weer een stukje mooier uitzien!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_57184515
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef housewous het volgende:

[..]

Hierin wordt gesproken over fysiek kontakt en vreemdgaan. Dit topic gaat over het dichtklappen van het scherm en de msn kerel met wie ze intieme gesprekken deelt. Dat lijkt me toch wel een andere situatie. Ook al heeft ze eerder een slippertje gehad, daar gaat dit topic niet over.

En hey, ik praat het allemaal niet goed hoor, maar 80% van de reactie's hier zijn "dump de bitch", terwijl ik dat persoonlijk een nogal desastreuze maatregel vind in deze.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_57184660
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:07 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Hierin wordt gesproken over fysiek kontakt en vreemdgaan. Dit topic gaat over het dichtklappen van het scherm en de msn kerel met wie ze intieme gesprekken deelt. Dat lijkt me toch wel een andere situatie. Ook al heeft ze eerder een slippertje gehad, daar gaat dit topic niet over.

En hey, ik praat het allemaal niet goed hoor, maar 80% van de reactie's hier zijn "dump de bitch", terwijl ik dat persoonlijk een nogal desastreuze maatregel vind in deze.
Ze heeft toch toegegeven dat ze vreemd ging? Of ben ik nu abuis, heb ik het verkeerd begrepen?
pi_57184763
Dat het nog niet tot een ontmoeting is gekomen is ook alleen maar omdat jij het (vermoedelijk) tijdig hebt ontdekt. Ze zei zelf al dat het steeds verder ging..
Ik denk ook niet dat dit geval de enige is, hooguit de enige die jij hebt ontdekt. Moet je je nu altijd afvragen als je van huis bent, of ze haar broek weet aan te houden?
En dat ze gewoon met hem zit te chatten in die kostbare uren dat jij thuis bent, dat ze er dan alsnog behoefte aan heeft. Bah. En dan ook nog voor jullie bruiloft. Hoe denkt die troela eigenlijk eeuwige trouw te beloven en waar te maken, als ze het nu herhaaldelijk al niet heeft kunnen waarmaken?

[ Bericht 8% gewijzigd door Xennia op 05-03-2008 22:21:55 ]
pi_57184814
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:11 schreef housewous het volgende:

[..]

Ze heeft toch toegegeven dat ze vreemd ging? Of ben ik nu abuis, heb ik het verkeerd begrepen?
Nee, ze is nu niet vreemd gegaan, wel in het verleden, maar nu is het alleen bij erotisch msnen gebleven.
pi_57184921
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, ze is nu niet vreemd gegaan, wel in het verleden, maar nu is het alleen bij erotisch msnen gebleven.
oh dan wordt mijn advies wel iets anders!!!!!!
pi_57185713
buitenlucht heeft me goed gedaan.
Ik eet wel dat het nu alleen bij het chatten is gebleven, vraag me wel af wat er was gebeurd als ik er niet achter was gekomen. Aan de andere kant is dat alleen maar mezelf gek maken.
We hebben ook wel gesmst, ze slaap in ieder geval vannacht niet hier, morgen zien we verder

er is wel een stuk vertrouwen kwijt geraakt, niet alleen door het chatten maar ook dat ze mij dus niet alles durft te vertellen, wat toch een afspraak was, zeker richting mijn werk.
We hebben afgesproken om dat aan te geven, zodat ik tijdig op zoek kon gaan naar wat anders.
Ik vind mijn werk leuk hoor, maar inderdaad niet ten kostte van mijn relatie.
pi_57185810
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef Mr.H het volgende:
buitenlucht heeft me goed gedaan.
Ik eet wel dat het nu alleen bij het chatten is gebleven, vraag me wel af wat er was gebeurd als ik er niet achter was gekomen. Aan de andere kant is dat alleen maar mezelf gek maken.
We hebben ook wel gesmst, ze slaap in ieder geval vannacht niet hier, morgen zien we verder

er is wel een stuk vertrouwen kwijt geraakt, niet alleen door het chatten maar ook dat ze mij dus niet alles durft te vertellen, wat toch een afspraak was, zeker richting mijn werk.
We hebben afgesproken om dat aan te geven, zodat ik tijdig op zoek kon gaan naar wat anders.
Ik vind mijn werk leuk hoor, maar inderdaad niet ten kostte van mijn relatie.
Ze had haar stinkende best moeten doen om na de vorige keer dat ze je bedrogen heeft te bewijzen dat ze je vertrouwen wel waard is! Hoe is het mogelijk dat zij de schuld op jou weet af te schuiven en je zelfs overweegt ander werk te zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')