Ik wilde om 00:20 vannacht nog posten dat ik de verhalen van die 25-jarige kerel zo tof vond (naam vergeten). Over dat hij ooit wel eens apekooi gespeeld had op de basisschool en kegelvoetbal zo leuk vond. Zo herkenbaar.quote:
Hij is idd een goede vervanger voor Mark jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:34 schreef Ole het volgende:
Hey paultjuhh, Ik hoorde dat je genoemd werd vannacht![]()
Ik luister altijd als ik wakker ben. Hij is wel een goede ipv MITD.
En tja, Rick van VHeb ik wel gehad. Heel af en toe wel leuk, maar dat is heel wat anders. Lekker bot en luidruchtig.
ik hoop dat Bert nog eventjes mag blijven.![]()
Waarom zou hier niet in het nieuwe format passen dan ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef UvdP het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7004
De reden dat Herbert Visser (eigenaar 100%NL) Bert van Lent in de nacht heeft gezet, is volgens zijn eigen zeggen in het programma een aantal weken geleden: 4 uur platen draaien is duurder (buma/stemra) dan 4 uur talkradio.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef UvdP het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7004
Volgens mij is het nou niet echt zijn muziek (maar dat is wat er nu op 100%NL gedraaid wordt ook niet echt en hij draait nauwelijks muziek dus oké). Maar vooral gaat het heel erg slecht met die zender, al een tijdje. Dit lijkt op een laatste oplossing en omdat ik de DJ's die er nu zitten die muziek niet zie draaien zal als kostenbesparing wel iedere DJ ontslagen worden ofzo... Meer staat er niet in mijn glazen bolquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarom zou hier niet in het nieuwe format passen dan ?
Bert is van het begin af aan bang, nerveus en zenuwachtig, dat zit in zijn genen denk ik. (Bert als je dit leest: is geen belediging hoor, ik ben groot fan van je)quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef UvdP het volgende:
Zelf is hij er trouwens ook bang voor: http://l3nt.web-log.nl/l3nt/2008/03/ojee.html
Beetje boeiend ? luister nu nog 3fm, lekkere gitaarmuziek maar na 1 uur wil ik wel bert luisterenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Meer FOK!'ers die vannacht meeluisteren?
Mark is natuurlijk wel een jaartje of 20 ouder he!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hij is idd een goede vervanger voor Mark ja
Hij is nog niet zo goed als Mark maar komt er zeker wel. Vind hem al zeer goed voor zijn leeftijd en uitermate knap dat hij 5 dagen in de week 4 uur kan vollullen. En het verveelt niet.
Ook leuk dat hij alleen maar gebruik maakt van belletjes en toeters ipv geluiden uit computers.
Rick vind ik volgens mij als 1 van de weinige gewoon slecht.
Hij is populair door zijn sexistische gedoe en zijn flauwe grappen. Ik weet niet ik vind het gewoon 1 en al matigheid en echt commercieel.
Doe mij maar originaliteit en leuke radio.
Zoals Bertje en Mark van den Akker ( en zo zijn er nog wel meer dj's )
Geeft niet je komt uit 1989 , je leert het nog wel later als je groot bentquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:30 schreef Matje-1989 het volgende:
* Luisterd Radio 538*
Sorry Bert, zondag weer
quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Geeft niet je komt uit 1989 , je leert het nog wel later als je groot bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First you visualize the action then you actualize the vision
Faal.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:20 schreef Mitchell-K het volgende:
Ja-tochNOORD=MOORD
Studio zit toch in AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |