Ergens in de comments staat dit:quote:Op zondag 9 maart 2008 01:37 schreef GeertJan88 het volgende:
Bij bowling for columbine op dit stukje hoor je van die git aar muziek. Is dit toevallig een nummer????
quote:the music is the editor Kurt Engfehr playing the Marilyn Mansons song 'the nobodies',but i have no idea if there is any kind of version available to download.I wish there was,it sounds so chilling.
Yelle - Cause Des Garconquote:Op zondag 9 maart 2008 13:24 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik zoek ook een nummer... ik kan alleen maar de clip berschrijven...
Het zijn 3 mannen/jomgens, ze zetten wat letters tegen een muur, dan gaan ze dansen in een soort van driehoek.
eerst de een dan de ander... weet iemand wie ze zijn???
Franz Ferdinand: This Fire. Erg leuk nummer dit, en als je dit nummer goed vind moet je meteen de cd downloaden (de cd: Franz Ferdinand), staan alleen maar van dit soort nummers op, hij is volgens mij 2 jaar geleden verkozen tot beste Britse cd van het jaarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:00 schreef Maartel het volgende:
Tijdens het uitgaan hoorde ik gister een rock-achtig nummer, waarschijnlijk van een bandje, met iets van "we're burning this city" in het refreintje.. het klonk als een recent nummer, beetje Arctic Monkey-achtig..
Iemand een idee?
Gevonden!!..quote:
Jan Hammer - Crocket's Themequote:Op zondag 9 maart 2008 13:40 schreef Maartel het volgende:
Dit nummer heb ik al jaren op een casettebandje staan en ik zou echt niet meer weten wie of wat het is.. het is wel heel bekend, maar zonder lyrics zoekt het verdomd lastig...
Wie helpt?
http://www.zshare.net/audio/868175067b4fbc/
"Crockett's Theme" van Jan Hammer.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:40 schreef Maartel het volgende:
Dit nummer heb ik al jaren op een casettebandje staan en ik zou echt niet meer weten wie of wat het is.. het is wel heel bekend, maar zonder lyrics zoekt het verdomd lastig...
Wie helpt?
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:01 schreef Croupouque het volgende:
"Crockett's Theme" van Jan Hammer.
Een theme van de televisie serie "Miami Vice" in de jaren 80..quote:Op zondag 9 maart 2008 13:40 schreef Maartel het volgende:
Wie helpt?
Ik moest denken aan "Tiny dancer" van Elton John. En er blijkt zowaar nog een andere versie van te zijn, de versie die jij zoekt.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:00 schreef j0rrit het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, alleen heb ik geen flauw idee hoe het heet.
In de clip rijdt een jongen in een ontzettende lelijke auto, een AMC Pacer en pikt vervolgens wat vrienden op. En al rijdende zitten ze met z'n allen te swingen op het nummer dat ik zoek.Iets met 'Hold me closer' en 'Highway' in de tekst.
Bvd.
Ja, die is het! Top, dankje!quote:Op zondag 9 maart 2008 15:16 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moest denken aan "Tiny dancer" van Elton John. En er blijkt zowaar nog een andere versie van te zijn, de versie die jij zoekt.
http://www.youtube.com/watch?v=4fjYudqnVak
Anouk - Michel?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:37 schreef Louterman het volgende:
Kleine kans dat het lukt, maar ik probeer het toch!
Bij het nummer Cold feet van Tracy Chapman vind ik de eerste twee seconden heel erg lijken op een begin van een ander nummer. Probleem is alleen dat ik even niet op dat nummer kom. Is er iemand die weet welk nummer het zou kunnen zijn? Het lijkt op een nummer van de tv serie The OC, maar dit kan ik ook helemaal mis hebben.
Wie helpt mij?
Het nummer is hier te vinden!
Ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Te lui om terug te zoeken, maar was het nummer van de Amstellovitch-reclame al bekend?
[offtopic]quote:Op zondag 9 maart 2008 12:00 schreef j0rrit het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, alleen heb ik geen flauw idee hoe het heet.
In de clip rijdt een jongen in een ontzettende lelijke auto, een AMC Pacer en pikt vervolgens wat vrienden op. En al rijdende zitten ze met z'n allen te swingen op het nummer dat ik zoek.Iets met 'Hold me closer' en 'Highway' in de tekst.
Bvd.
Oke, buiten het feit dat het bekend is, zou er iemand ook zo vriendelijk willen zijn om de titel en uitvoerende artiest hier neer te zetten?quote:
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Oke, buiten het feit dat het bekend is, zou er iemand ook zo vriendelijk willen zijn om de titel en uitvoerende artiest hier neer te zetten?
Thats im ! Dankjewelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:46 schreef Stigma het volgende:
N.O.R.E. ft. Timbaland - Get Down?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |