Soort van...is ermee opgegroeid.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mi ta stima bo![]()
Is deze Larry ook een papiamento-brother?
Volgens rat is rat heel erg gegroeid in die kooi.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:36 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als JdM hem persoonlijk zegt dat hij de ultieme winnaar is, dàn voelt Brian dat als eerlijkheid....
Barend kent in ieder geval heel veel mensen die del ook kent.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mi ta stima bo![]()
Is deze Larry ook een papiamento-brother?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens rat is rat heel erg gegroeid in die kooi.
Volgens rat heeft rat heel veel zelfinzicht gekregen in de ook.
Volgens rat heeft rat het meeste recht op de overwinning, want rat zit er het langst in.
Volgens rat is Huub een duivel, en rat een kindje van God.
Volgens rat zou John zeker een goede man met heel veel mensenkennis zijn.
Het ergste is dat, op de laatste zin na, hij het ook allemaal gezegd heeftquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hahahahahahaha....je hoort hem het bijna zeggen....
Tja, intriest...maar die laatste zin zal niet lang op zich laten wachten, vrees ik....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ergste is dat, op de laatste zin na, hij het ook allemaal gezegd heeft
sterker nog ik heb het hem horen zeggen zonder te blikken of te blozen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hahahahahahaha....je hoort hem het bijna zeggen....
Hij zei dat ie van de vrouwen was, maar ik twijfel...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig bezig te gaan houden.
Zou zo maar eens zo kunnen zijn, kunnen we wel aan Ferry over laten .....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig
bezig te gaan houden.
Bennie vind del in ieder geval een lekker wijf.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig bezig te gaan houden.
Wat denk je, maakt hj kans?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bennie vind del in ieder geval een lekker wijf.
En aan de blikken en gebaren van del te zien, vind zij hem ook niet verkeerd.
Gooi er een paar liter in, en dan gebeurt er heus wel wat.
Inclusief dat prachtige kapsel?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:53 schreef mazaru het volgende:
Zo, een douche van 30 seconden, en del vind zichzelf weer helemaal schoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |