Tja, intriest...maar die laatste zin zal niet lang op zich laten wachten, vrees ik....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ergste is dat, op de laatste zin na, hij het ook allemaal gezegd heeft
sterker nog ik heb het hem horen zeggen zonder te blikken of te blozen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hahahahahahaha....je hoort hem het bijna zeggen....
Hij zei dat ie van de vrouwen was, maar ik twijfel...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig bezig te gaan houden.
Zou zo maar eens zo kunnen zijn, kunnen we wel aan Ferry over laten .....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig
bezig te gaan houden.
Bennie vind del in ieder geval een lekker wijf.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig bezig te gaan houden.
Wat denk je, maakt hj kans?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bennie vind del in ieder geval een lekker wijf.
En aan de blikken en gebaren van del te zien, vind zij hem ook niet verkeerd.
Gooi er een paar liter in, en dan gebeurt er heus wel wat.
Inclusief dat prachtige kapsel?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:53 schreef mazaru het volgende:
Zo, een douche van 30 seconden, en del vind zichzelf weer helemaal schoon.
Spuit(11)waterquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
Rat is geirriteerd. Del moet water drinken.
Del wil eerst sushi. Nee!! Zegt rat, eerst water!
Nee joh!! Dan verzuipen al die beestjesquote:
Disco komt maandag pas, we moeten het even met Gerry doen voorlopig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:57 schreef tipsch het volgende:
Mevrouw Disco is al niet meer?
Ach, Gerry lijkt me wel sympathiek, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Disco komt maandag pas, we moeten het even met Gerry doen voorlopig.
Die gek is echt van de ratten besnuffeld. Het zoveelste voorbeeld vanmiddag in een filmpje waar hij met zijn handen zit te vreten en Amanda mes en vork aan geeft en haar verteld dat ze boven het bord moet eten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:57 schreef mazaru het volgende:
Nou is rat weer boos dat Huub alles heeft kunnen horen wat ze hebben gezegd, omdat de deur open stond.
Pilletjes om hem te kalmeren heeft hij al, nu nog pilletjes tegen paranoia.........quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:57 schreef mazaru het volgende:
Nou is rat weer boos dat Huub alles heeft kunnen horen wat ze hebben gezegd, omdat de deur open stond.
Gelukkig heeft hij wel veel zelfinzicht gekregen in de villa. En behandelt hij vrouwen met respectquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die gek is echt van de ratten besnuffeld. Het zoveelste voorbeeld vanmiddag in een filmpje waar hij met zijn handen zit te vreten en Amanda mes en vork aan geeft en haar verteld dat ze boven het bord moet eten.![]()
Je komt mooi laat kijken, druk gehad?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heeft ze goed geluisterd naar de baas.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Je komt mooi laat kijken, druk gehad?
Dat was de tandvleesBennie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef tipsch het volgende:
Heb ik nou net een cap geplaatst van een andere Gerry?
[COS # 3366] Barry the brandweerman
Deze Barney heeft andere oren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef tipsch het volgende:
Z'n broer..........quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef tipsch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |