quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:05 schreef cwk het volgende:
Ondanks dat het hier om 1954 gaat wil ik toch dat elke film minstens twee keer gesteund wordt.
Er zijn vast nog meer films die ik heb gezien, maar afgezien van de winnaar van dit tournament heb ik geen zinvolle additiesquote:Op woensdag 5 maart 2008 07:58 schreef cwk het volgende:
Oh, ben dit vergeten te vragen in de OP, maar zou iedereen die van plan is mee te doen alle films uit 1954 die hij of zij heeft gezien kunnen posten.
Lijkt mij een leuk toernooi, of ik veel tijd voor bijkijken heb is nog even afwachten helaas...quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:58 schreef cwk het volgende:
Oh, ben dit vergeten te vragen in de OP, maar zou iedereen die van plan is mee te doen alle films uit 1954 die hij of zij heeft gezien kunnen posten.
Die steun ik.quote:
Oepsquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef cwk het volgende:
The Glenn Miller Story is 1953 volgens IMDb.
Niet alleen op mininova trouwens. Ook allmovie, sensesofcinema, filmreference en het 'international dictionary of film and filmmakers' geven 1954 als jaartal voor deze film.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:17 schreef California het volgende:
[..]
Oeps. Niet eens naar gekeken, op mininova stond 1954.
Oh ja, klopt. Hij staat er tussen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben je Suddenly niet vergeten? Anders heb ik die voor niets gekeken.
Voor mij geldt hetzelfdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
Wow ik kan nu al op eentje stemmen
7.Creature from the Black Lagoon - Shichinin no samurai
Een dikke week, misschien wel twee. Dus dat wordt opschieten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef victorinox het volgende:
Hoeveel tijd heb ik nog om La Strada te kijken?
Heb je een link voor Them! en The Creature from the Black Lagoon? Ik kan ze niet vinden...quote:Op maandag 10 maart 2008 00:29 schreef Mainport het volgende:
Them!, The Last Time I Saw Paris, Killers from Space, The Snow Creature en The Creature from the Black Lagoon zijn via Googlevideo te bekijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |