Ik zou het altijd doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:56 schreef sanger het volgende:
Ik lift even mee. Wij twijfelen heel erg of we de begravenis van mijn vader ook willen laten vastleggen.
Bij twijfel altijd doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:56 schreef sanger het volgende:
Ik lift even mee. Wij twijfelen heel erg of we de begravenis van mijn vader ook willen laten vastleggen.
Hier kan ik me helemaal bij aansluiten! Het is ook niet dat we het NU al willen bekijken, maar dat we het willen hebben voor ooit. Overigens niet alleen voor mezelf, maar ook voor Suus later. Wat Re zei over emoties vastleggen, dat is dus iets wat niet hoeft van mij, wil gewoon dat je een indruk krijgt van het geheel, van hoe alles er uit zag qua bloemenzee, van het totaalbeeld dus.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd doen.
Als je achteraf geen behoeft hebt om de foto's of de film te bekijken hóeft het niet, maar het kán altijd. Achteraf spijt hebben dat je het niet hebt gedaan vind ik veel moeilijker hier.
Ireth, fijn dat je iemand gevonden hebt.
Mooie foto Irethquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:15 schreef Ireth het volgende:
Fotografisch gezien misschien geen technisch hoogstandje geworden, maar voor ons een o zo dierbare herinnering die is vastgelegd. Hieronder de eerste foto die ik alvast met de mail toegezonden heb gekregen. De rest volgt op cd één deze dagen.
Foto van het naar binnen dragen van de kist in de aula
Vooraan lopen mijn broertje en ik, achteraan de vriendin van mijn broertje en haar moeder. Links naast mij in het zwart mijn vader.
Kickje om dit topic te kapenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:35 schreef sanger het volgende:
Julie hebt gelijkZo denk ik er ook over. Alleen mijn moeder neemt de beslissing (samen met mijn vader nu nog) en die twijfelt dus.
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:40 schreef sanger het volgende:
[..]
Kickje om dit topic te kapen
Ik weet dat het kort dag is. Maar is er morgen iemand beschikbaar om een reportage te doen van de begravenis van mijn vader? Het is in Noord-Holland om 14.00 uur.
Dank jequote:Op woensdag 24 september 2008 22:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
gecondoleerd..
heb je al iemand gevonden, sanger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |