En een computer buitenshuis zoeken was geen optie?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:30 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde een nieuwe muis inpluggen. Maar ik ben nogal onhandig ( niet met vrouwen ) en ik hoorde een plof en alles werd zwart. De reparatie zou 3 dagen duren. Na 2 weken eindelijk een telefoontje dat ie was gemaakt. Vraag me niet wat er mis mee was want al die rare woorden vergeet ik altijd.
Hij zou na 3 dagen weer terug zijn. Ga jij dan een PC buitenshuis zoeken ? Als je vrouw 3 dagen geen sex wil ga je toch ook niet gelijk naar de hoeren ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:32 schreef kasper het volgende:
En een computer buitenshuis zoeken was geen optie?
dus....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zou na 3 dagen weer terug zijn. Ga jij dan een PC buitenshuis zoeken ? Als je vrouw 3 dagen geen sex wil ga je toch ook niet gelijk naar de hoeren ?
Je was een goede vervanger hoor, net zoals de supersmoker, maar rot nu maar weer op....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:51 schreef tongloos80 het volgende:
Nu val ik door de mand zeker?![]()
Nouja.. welkom terug dan maar
Heb nu ook links RSI vanwegen het zappen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:40 schreef Snakey het volgende:
Hee Tong. Hoe was je vakantie?
Een goede vervangerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:57 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Je was een goede vervanger hoor, net zoals de supersmoker, maar rot nu maar weer op....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |