quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
ErrGeen idee meer, ik ben echt de hele stad doorgefietst
Met je opvallende hoofd.
In de kolk ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook al, kwam niet meer bij maar ze komen allemaal voor dat terracotta leger...
En nu komt het (toen ik dit hoorde flikkerde ik echt van mijn stoel) iron maiden gaat optreden in Assen![]()
Ik zie dagelijks allemaal auto's over de grote markt rijden... what the fuckquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:06 schreef Whizzkith het volgende:
Ontopic: Ik reed laatst bijna wat duitsers omver die dachten dat ze voorrang hadden op het zebrapad bij de vismarkt.
Niet dat ik uberhaupt kon remmen binnen 30 meter. Kutfiets.
Zit daar een zebrapad dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Welk zebrapad?
Ooh die bij de Sacha enzo?
Alsof daar oooooit iemand oplet.
NeeeeNEEEeee nu komt het!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
In de kolk ofzo?!!!!
Of op het 'grote plein' .. koopmansplein ofzo.
Jezus!
Ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zit daar een zebrapad dan?! Dat is toch een of andere suicidale plek?
*proestquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
NeeeeNEEEeee nu komt het!!!
De TT Baan![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet toegeven dat ik op zaterdagen ook nog wel eens fietsend de Herestraat neemquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja.Dat ook.
Net zoals bij dat 'kruispuntje' bij de Korenbeurs AH.
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja.Dat ook.
Net zoals bij dat 'kruispuntje' bij de Korenbeurs AH.
Nee niet met TT, dan ben ik ook weer van de partijquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
*proest
Met de TT zelf? Daar kunnen ze beter Normaal neerzetten om te hókken met bier en grolsch!
Ik steek er wel altijd mn hand uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
JaHeerlijk om daar allebei door heen te fietsen met een lekker muziekje op, mensen ontwijken, dan voelt het net alsof je in een grote stad bent
Ja, wanneer is de TT eigsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee niet met TT, dan ben ik ook weer van de partij![]()
Normaal![]()
Høken
Ik wil graag motoren zienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
In Juni... ga jij ook lompe duitsers kijken enzo
Woont ie in Groningen! Met z'n Ajax!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Luco het volgende:
Vismarkt bj de Korenbeurs heb ik regelmatig iemand bijna geraakt... Stomme mensen die voorrang nemen!!
Díe plaats, + die andere die al genoemd is (bij de Sacha e.d.) zijn écht gevaarlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Luco het volgende:
Vismarkt bj de Korenbeurs heb ik regelmatig iemand bijna geraakt... Stomme mensen die voorrang nemen!!
Chinezen? Dan moet je in Selwerd zijn!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:27 schreef JanusAnus het volgende:
Misschien hebben die chinezen geluisterd naar die idioten die in Groningen zijn gaan studeren en omdat ze niet willen toegeven dat ze een grote fout hebben gemaakt nu aan iedereen vertellen dat het zoooo leuk is.
Idd, die hoek Vismarkt - Waagstraat - Gulderstraatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:30 schreef Luco het volgende:
Hier het gevaarlijkste plein van Groningen!!
Vismarkt - Stoeldraaiersstraat is een wonder dat daar niemand geraakt wordt, en de andere is rechtsbovenin, met de bocht mee.
Drenthe FTW!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Whizzkith het volgende:
De TT, daar heb ik in zo'n VIP-gedeelte een keer heerlijk zitten eten!
Hoe ik daar kwam weet ik alleen niet meerMaarja, iedereen die vanuit buiten Drenthe vrijwillig de provincie binnen wil komen is natuurlijk al VIP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |