Geloof ik niks van! Hoax!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Technische problemen met de Lowlands-site, daarom geen nieuwe namen. De afgelopen dagen hadden er drie namen bekend gemaakt moeten worden lees ik net in de mailinglist:Andrew Fletcher (DJ Set) Dave Gahan
enMartin L. Gore
ik ookquote:
Is er een jaar dat Depeche Mode niet komt dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:54 schreef Longmen het volgende:
Komt Depeche Mode dit jaar eigenlijk?
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:11 schreef AgeEll het volgende:
[..]
nieuwe cd staat voor april en in augustus gaan ze touren met een nieuw festival met oa disturbed en machine head.
maybe komen ze wel op RAR.
tevens tvp
Korpiklaanquote:What’s in a name’ zei een trouwe Lowlandsganger ooit. Nou, wij vinden het best belangrijk! We zijn blij dat we de volgende namen toe kunnen voegen. Zo hebben we van onder andere KORPIKLAANI, de Finse folkmetalband, te horen gekregen dat ze Lowlands voor geen goud willen missen. Ook TUNNG komt langs in een Volkswagenbusje met wierook.
Mocht je de volgende dwaze Brit met een verdacht koffertje vol vage geluiden tegenkomen, waarschuw de autoriteiten niet! EDMOND TAHL zal hooguit je concentratievermogen aantasten. Je blijft je verbazen met VIELFALT van Jakob Alhbom. Dit theaterdier geeft je een kijkje in het hoofd van een goochelaar! Waar kan dat nou!?
Uiteraard.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:21 schreef Byte_Me het volgende:
yes, kaartje binnen
kan er niet even iemand een overzichtje maken van alle bevestigde namen
Ah toe, mag ik nog 1x een kutopmerking over Pinkpop maken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef peaceman het volgende:
Nee laat alles maar cola met de dop eraf zijn!![]()
Jij als Pinkpopganger mag dat best doen in het Pinkpoptopic.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ah toe, mag ik nog 1x een kutopmerking over Pinkpop maken?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:36 schreef On het volgende:
enthausiaster dan nooit naar een festival ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |