hai crazy!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
is maar een uurtje,
kon je niet langer bellen dan?
ps, jah, ik leef ook nog
Kop op!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef lynda het volgende:
Lui.. ik neem een breakEnkeling weet dat ik voor ze te bereiken ben..
bye bye
Goedemorgenquote:Op woensdag 5 maart 2008 07:31 schreef draculettetje het volgende:waarom vind mijn wekker dat ik moet opstaan?
Nee maar wel koud!quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:33 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
jammer tis niet wit buiten
ow is dat het! vroeg het me al af!quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ehr... omdat je iets moet doen vandaag?
garfieldquote:Op woensdag 5 maart 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.dougshaw.com/garfield.html
![]()
![]()
![]()
Ja daaromquote:Op woensdag 5 maart 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow is dat het! vroeg het me al af!
Geniaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 07:38 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.dougshaw.com/garfield.html
![]()
![]()
![]()
Pfff en ik voel me gaarquote:Op woensdag 5 maart 2008 07:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog meer reden om in mn bed te willen blijven
Nopequote:
Ja behoorlijk, ben nu ook nog redelijk duf haha... Dan maar een kopje thee extraquote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
ik moet mn bed uit, maar dat wil ik niet
drink jij trouwens geen koffie beller?
Jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
maar nu even liever thee
Ja zekersquote:
ik alleen maar thee!quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zekersNee drink vaak een kopje cappucino in de ochtend
Dat zijn goede berichtenquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik alleen maar thee!
ik en mn weegschaal worden weer steeds meer vriendjes!
Goed zoquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat vond ik vanmorgen nou ook!
Hmm dat schiet ook niet echt opquote:
Hmm dat is wel vervelendquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee want dan is het heus niet alleen dit glas!
Nah in de hoop dat het nu wel lekker zou smaken hequote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook zo stom om het gewoon te proberen he
ja had zin in melkquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah in de hoop dat het nu wel lekker zou smaken he
Heb zin in mijn bedquote:
Dat is wel vaker zo hequote:Op woensdag 5 maart 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebben we beide zin in iets wat niet kan
jij ook al....quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
pff , ik doe de gaarmodus maar weer aan
Join the clubquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
pff , ik doe de gaarmodus maar weer aan
heb het niet gezienquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
gisteren ieder geval lekker voetbal gekeken. wat een wedstrijd zeg![]()
Badkamer? Keuken?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
als jullie mij zouden zijn, waar zou je dan je bril hebben gelaten?
Genoten van Arsenal! Eindelijk Milan eruitquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
gisteren ieder geval lekker voetbal gekeken. wat een wedstrijd zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |