Hm, hier hagelt het alleen maarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:37 schreef lynda het volgende:
zo hier is het ook los gebroken.. SNEEEEEEEEEUW
ah , zie je , t was tijd om naar huis te gaanquote:
ja en nog tot vrij laat ook! arme jijquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik wil wel slapen hoor
Zit alleen voorlopig nog ff op cursus, 100km van huis
En dan ben ik ook al sinds zondag bezig!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en nog tot vrij laat ook! arme jij
Wat eten we?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:22 schreef draculettetje het volgende:
nu eerst eten
We doen niks andersquote:
hahaquote:
Shootersquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahanou ik kan zo zien welke toetsen het meest versleten zijn op dit toetsenbord
asdw
Mijn pink rust ook altijd op de ctrl toets als ik een shooter spelquote:
hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn pink rust ook altijd op de ctrl toets als ik een shooter spel
Serieus? Dat is wel relaxedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaik heb dat af en toe met de windows toets. echt irritant. dan schakelt hij terug naar windows nl. en als je dan terug gaat , ben je natuurlijk al dood
![]()
ik mis echt mn g15daar kon je dat uitschakelen
Lekker!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kipfilet, aardappels en snijbonen![]()
stomme sonja
Zelfs danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet uit de vriezer
vers wel idd
Alles, koekjes, drinken, taart, elke manier van snoepenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:03 schreef WhiteLightning het volgende:
wat voor snoep dingen bedoel je ?
klinkt ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ah ik ben bezig met snijbonen, bourgondische aardappels , mexicaanse ribs,en salade
Cola Light af en toe, drink het eigenlijk niet zoveel neequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
drink je geen cola ?
ik vind dat wel knap hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alles, koekjes, drinken, taart, elke manier van snoepen
Het doet mij echt niks, heb er geen moeite meequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind dat wel knap hoor
ik laat het wel meer staan maar je moet het me niet onder mn neus duwen dan is het op
zoiets heb ik dus ook hahaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind dat wel knap hoor
ik laat het wel meer staan maar je moet het me niet onder mn neus duwen dan is het op
ik had nog heeel stoer op die verjaardag nee gezegd toen ze me vroegen of ik wat wildequote:
tis bij mij wel echt veeeeeel minder geworden, gelukkigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het doet mij echt niks, heb er geen moeite mee
Wilskracht hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had nog heeel stoer op die verjaardag nee gezegd toen ze me vroegen of ik wat wilde
werd door mn schoonmoeder ook heeeel goed naar geluisterd
alleen ging schoonvader rustig uitdelen en duwde het schoteltje gewoon in mn handen
denk maar niet dat ik het dan nog afsta!
Ja is het ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's toch gemeen als ik het al in mn handen heb.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |