Hij mist een penalty tegen die Turken. Sevilla ligt eruit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:32 schreef Sethje het volgende:
waar heb je het over trouwe oostblok vrind
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb serieus 10 minuten zitten nadenken over wat SQD nou weer is.
Van Geel kort samengevat.quote:Hij brengt de club in groot gevaar. Verschillende leden van Ajax en van de scoutingcommissie vertelden mij verbaasd te zijn over de matige connecties van de technisch directeur in de voetbalwereld buiten Nederland.
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat stuk is, een user hierboven zei dat die kerel een gladjanus is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
ananas kom er maar in
Ik als niet-Ajacied 'snapte' hem zelfs meteenquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb serieus 10 minuten zitten nadenken over wat SQD nou weer is.
Louis van Gaal kom terug naar huis, verlaat dat klote kaAZquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat stuk is, een user hierboven zei dat die kerel een gladjanus is.
Alhoewel ik het niet erg zou vinden wil Van Geel opstappen. Maar daarna moet de TD (als die er komt) eens een jaar of 5 er blijven zitten
Lighttown Madnessquote:Voor de wedstrijd tegen Ajax bereidt Lighttown Madness weer een grote sfeeractie voor.
PSV Netwerk
Lampenstad gekheid, orgineel net zoals alle PSV sfeeractiesquote:
Eens!! Dan krijg je over rechts ten minste weer een fatsoenlijke opbouw!quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:24 schreef Radegast het volgende:
Als je Ogararu ook hangend laat spelen, zoals Urby op links doet, zou je dan met Ogararu en Silva op de rechterflank kunnen spelen? Ogararu heeft tenminste een fatsoenlijke voorzet in huis.
Dat heb ik al eens eerder geopperd. Een beetje als Werder-uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:24 schreef Radegast het volgende:
Als je Ogararu ook hangend laat spelen, zoals Urby op links doet, zou je dan met Ogararu en Silva op de rechterflank kunnen spelen? Ogararu heeft tenminste een fatsoenlijke voorzet in huis.
quote:Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Ogararu - Gabri - De Jong - Emanuelson
Huntelaar - Suarez
En Leonardo?quote:
Ik vind van Geel ook geen geweldenaar maar de artikelen van vd Rijt zijn vaak demoniserend en hij is vaak slecht geinformeerd word op andere ajax fora gezegd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat stuk is, een user hierboven zei dat die kerel een gladjanus is.
Alhoewel ik het niet erg zou vinden wil Van Geel opstappen. Maar daarna moet de TD (als die er komt) eens een jaar of 5 er blijven zitten
wat wil je weten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind van Geel ook geen geweldenaar maar de artikelen van vd Rijt zijn vaak demoniserend en hij is vaak slecht geinformeerd word op andere ajax fora gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |