Hij reed op een ezel, niet een paard.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christus te paard
Amsteldorp daarzo, maar wel aan de goede kant, beetje verder naar achter, bij de mooie huizen dus, niet bij die mocro's aan het begin.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij reed op een ezel, niet een paard.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Amsteldorp daarzo, maar wel aan de goede kant, beetje verder naar achter, bij de mooie huizen dus, niet bij die mocro's aan het begin.
Bij Taba en Jos daarzo dat dorpje, naast Betondorp dus![]()
Al zou ik het niet raar vinden als me ouders het huis verkopen, levert flinke knaken op denk ik
en Martina op rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Sethje het volgende:
a-j-a-x manucharyan in de spits
Volgens mij is ie zelf een beetje in de war.. Bakt er niks van.quote:
'Koster lijkt een beetje in de war'
In de Ajax-kleedkamer lijkt een nieuwe rel geboren. Nadat Adrie Koster zich dit weekend afvroeg wat er aan de hand kon zijn met Kennedy Bakircioglü, sloeg de vleugelspeler hard terug in het Zweedse Aftonbladet. Kennedy zegt zich oneerlijk te voelen behandeld.
De aanvaller, die afgelopen zomer overkwam van FC Twente, heeft in Amsterdam moeite om zijn draai te vinden. Veelvuldig wordt de voorkeur gegeven aan Dennis Rommedahl; in andere wedstrijden wordt Kennedy vaak gewisseld. Afgelopen zondag kreeg hij tegen Excelsior slechts een helft de kans om zich te laten zien.
"Ik denk dat dit oneerlijk is", zegt Kennedy tegenover het Zweedse medium. "Anderen spelen ook minder, maar mogen wel blijven staan. Ik denk niet dat Koster persoonlijk iets tegen mij heeft, maar het ontbreekt hem aan ervaring. Hij komt van Jong Ajax en moet nu veel sterren tevreden houden, dat is niet makkelijk. Hij lijkt een beetje in de war."
De 9de laten ze Rommedahl gewoon perongeluk in Eindhoven achter en de 23ste Kennedy in Twentequote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Siem op 10, Perez of Suarez met Huntelaar voorin.
Rommedahl op de tribune samen met Kennedy.
Martina moet eens een kansje krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:14 schreef Wooldoor het volgende:
Geweldig nieuws dat Kennedy zo reageert, nu zal Koster hem voorlopig zeker niet meer opstellen. Leonardo rechtsbuiten tot het eind van het seizoen
Krijgt hij vast wel onder San Marco, hij en Johan zijn nogal op de jeugd gesteldquote:
Seizoenskaart staat op naam van mijn vaders bedrijf en dat veranderen gaat niet echt makkelijkquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
"THIS IS SPARTA."
Nee Siem, dit is Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |