Waar woon je dan? Een retourtje is voor mij maar 5 euro ofzoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Had ook gekomen als een trein-retourtje goedkoper was dan 20 euro
Ik betaal 29 euro, en da's met kortingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef AFCA_DANNY het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Een retourtje is voor mij maar 5 euro ofzo
In de buurt van over de dijk gegooide kwallen, Zoetermeer kut dorpquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef AFCA_DANNY het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Een retourtje is voor mij maar 5 euro ofzo
Zo ongeveer ja. Pleuris Zuid-Limburgquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:15 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Moeten jullie allemaal uit Duitsland komen ofzo?
Whehe, hoe lang zit jij in de trein dan ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:17 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja. Pleuris Zuid-Limburg
Drie uurtjes heen, drie uurtjes terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehe, hoe lang zit jij in de trein dan ?
Ik betaal 20 euro voor 45 minuten treinquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Drie uurtjes heen, drie uurtjes terug.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ga je toch gewoon in de kroeg kijken ergens, je gaat toch niet vanuit Limburg naar een stadion waar geen voetbal is,
?
29,- voor 6 uur trein.. is een retourtje, en 't is 29,- met korting. En da's tot Amsterdam CS, tot Bijlmer ArenA is nog iets goedkoper geloof ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik betaal 20 euro voor 45 minuten treinJij 29 voor 3 uur trein. Lekker NS
![]()
Bijna weekend
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ga je toch gewoon in de kroeg kijken ergens, je gaat toch niet vanuit Limburg naar een stadion waar geen voetbal is,
?
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:10 schreef Wessiej het volgende:
Wat we zondag te zien krijgen :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |