Alsof je als vrouw geen hulp kunt krijgen op een festivalcamping? Denk dat er genoeg mensen je willen helpen hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef CherryLips het volgende:
ik zoek iemand die me met m'n tent wil helpen die vrijdag, aangezien m'n vriendin pas laat in de middag kan en ik geen tent op kan zetten en in m'n uppie moet.
Echt ideaal zo een 3 seconde tentquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef CherryLips het volgende:
ik zoek iemand die me met m'n tent wil helpen die vrijdag, aangezien m'n vriendin pas laat in de middag kan en ik geen tent op kan zetten en in m'n uppie moet.
Ik had er bijna één gekocht, was in de aanbieding bij de Perryquote:
heb je bier bij je? welke camping? kan alleen op A helpen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef peaceman het volgende:
Nee laat alles maar cola met de dop eraf zijn!![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Even voor Peaceman in het goede topic gezet:
[..]
quote:
oh, jammerquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er bijna één gekocht, was in de aanbieding bij de Perry. Maar die was wel heel smal. Niet dat ik m'n vriendin niet lief vind, maar toch, niet ZO lief
.
Wrom jammer? Nu heeft ze blijkbaar een grotere tent, waar jij ook bij kan, incl dr vriendinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jochem was idd de bron. Heb t ook op FS.com gezet jaquote:Op maandag 17 maart 2008 16:41 schreef Operc het volgende:
@ Dupje, bron?
en ook ik lig er niet echt wakker van ofzo nee.
Schattige kleine postje?quote:Op maandag 17 maart 2008 17:20 schreef Operc het volgende:
Eventjes het schattige kleine postje van Dupje lezen en je weet dat ze vanavond de laatste namen bekend maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |