Als je whisky en rum lekker vind zou je de Barceló rum eens moeten proberen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef -Peach het volgende:
1. Whisky (Ardbeg/Caol Ila/Laphroaig voor de lekker en Bushmills voor de zuip/in de thee)
2. Rum (Havana Club)
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:40 schreef Uccie het volgende:
Maar een paar keer voorbij zien komen: Gin is echt mijn favoriet.
Het liefst Bombay Sapphire, maar een Gordon's is ook erg lekker.
Maar waar de halen?! Gordon is overal wel te krijgen, maar andere soorten kom ik bar weinig tegen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt!
Als je van gin houdt, probeer eens deze merken:
Hendrick's, met hints van komkommer en bulgaarse roos.
CapRock (alleen in Colorado tot nu toe), roos en lavendel
Tanqueray 10
Leopold Brothers, die distilleren alle botanicals apart
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt!
Als je van gin houdt, probeer eens deze merken:
Hendrick's, met hints van komkommer en bulgaarse roos.
CapRock (alleen in Colorado tot nu toe), roos en lavendel
Tanqueray 10
Leopold Brothers, die distilleren alle botanicals apart
Dat gin wél lekker isquote:
Zul je waarschijnlijk via eBay of Amazon moeten zoeken.. Of bij de drankenzaak vragen of ze willen bestellen!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
Maar waar de halen?! Gordon is overal wel te krijgen, maar andere soorten kom ik bar weinig tegen.
Wat er valt te snappen aan iemand die het snapt, snap je het nogquote:
Ik herkende het topic ook al niet meer :pquote:
Skip de tequila, dat vind ik niks meerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:31 schreef theKiD het volgende:
Whisky en Amaretto
Sterker: Goldstrike en Tequila
Nog sterker.. geen interesse in
Dat is ook mijn favoriet (al is het een likeur en geen zeer zware drank), als ik toch moet kiezen: vodka.quote:
Daar vind ik persoonlijk dan weer helemaal niks aan. Enige pluspunt is dat het wel lekker ruiktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |