quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Droevig nieuws:
[..]
Er is hem verteld dat er geen datum is waarop de ban ongedaan gemaakt gaat worden, voorlopig niet in ieder geval![]()
![]()
![]()
Voor vragen is eer-ik bereid emails te beantwoorden
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Antwoorden:
Afmeting: ongeveer een paperback boek, dikte een centimeter of 2
Waar kopen: Media Markt
Hoe duur: 99 euro voor 500 GB
Sleutels: om te afmetingen duidelijk te maken.
Toch maar eens kijken voor zo'n dingetje dan!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is een externe Harddisk, geen extern geheugen. Ik heb de mijne (160 GB) voor ¤79,95 gekocht bij VI computers te Venlo.
Beetje Dynabyte, VI, Vobis, Dixons, etc. gooit je dood met die dingen, voor hele schappelijke prijzen.
Dat is inmiddels al bijna een jaar hoor...quote:
Ik bedenk de goedemorgenposts gewoon als ik ze typ hier in de KSCquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:53 schreef OA het volgende:
Mart, schud je dit verhaaltje nou zo uit je mouw, of begin je nu alvast weer met schrijven voor morgenochtend?
het zou verboden moeten worden!quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedenk de goedemorgenposts gewoon als ik ze typ hier in de KSC [afbeelding].
Ik moet ze dus ver van tevoren gaan plannen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het zou verboden moeten worden!
Dat is wel erg laat voor een goedemorgenpostquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:17 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, je moet ze in de avonduren plaatsen
Nou ja, voor jou zou het misschien wel een goedemorgen zijn danquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel erg laat voor een goedemorgenpost.
goed gezienquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, voor jou zou het misschien wel een goedemorgen zijn dan [afbeelding].
Ah tof, kleine groep dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:18 schreef Houniet het volgende:
Ik ben slapen, morgen presenteren voor 50 man![]()
!
!
Miste je de Almdudler niet?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:48 schreef DaMart het volgende:
Een week nadat ik me in het buitenland op bekend terrein begaf, waar ik na 11 jaar de lieftallige Oostenrijkse Claudia weer eens zag, zat ik vanochtend weer in de trein. Hoewel niet zo mooi als in Oostenrijk, was het uitzicht best leuk. Aan de ene kant een blauwe lucht en zon, aan de andere kant donkere wolken die hun vocht niet vast konden houden en tot aan de grond leken te reiken. Maar toch miste ik iets: ruige bergen met sneeuw, apfelstrudel, die bananensplit, warme chocolademelk, gezelligheid en ach, misschien was het wel leuk geweest om die Claudia ook nog een keer te zien... maar goed, het is weer morgen, dus laat ik jullie een goede wensen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |