quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:42 schreef Profesor het volgende:
DogWars IV "Return of the Puppy"
http://www.liveleak.com/view?i=f34_1204843622
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:42 schreef Profesor het volgende:
DogWars IV "Return of the Puppy"
http://www.liveleak.com/view?i=f34_1204843622
ik vind je sowieso niet leukquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:58 schreef Agorias het volgende:
Ik moest lachen toen het beestje viel en ik een zachte "plof" hoorde. Kan ik hier niet over vallen. Als ik mieren ga doodtrappen voor de grap, ben ik dan ook stom?
"plof"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
rot toch op joh.....
ik heb het niet tegen jou wel...!
jij bent sneuquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:13 schreef Agorias het volgende:
[..]
"plof"!
Goeie oplossing voor als die stomme beesten in huis pissen.
quote:I have thought long and hard on why this video bothers me so much. I know humans are dying everyday in the nonsense of this war, but I suppose it has to do with the innocence and gentleness of the animal and what it represents that causes me so much distress. Besides, our soldiers are there to protect the innocent and (allegedly) find and destroy the terrorists, not punish and torture helpless animals.
Als je dat zomaar voor de lol gaat doen ben je gewoon zwaar ziek in je hoofdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:58 schreef Agorias het volgende:
Ik moest lachen toen het beestje viel en ik een zachte "plof" hoorde. Kan ik hier niet over vallen. Als ik mieren ga doodtrappen voor de grap, ben ik dan ook stom?
Wat de neuk zegt dat nou over een persoonquote:
Plus dat het doden van dat hondje ook totaal geen deel is van je missie als soldaat.. 't is niet alsof die hond zich anders tegen jou en je land zou kunnen keren, het is gewoon sadistisch..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor al die mensen die piepen over de afghanen die dood worden geschoten en waar je niemand over hoort, hebben jullie nooit gehoord van die psychologische testen die onderzoeken onder welke omstandigheden mensen bereid zijn anderen iets ergs aan te doen?
Daaruit bleek geloof ik dat het voor veel mensen makkelijker is een knopje in te drukken waarmee god weet hoeveel mensen om kwamen, dan één iemand een klap te geven.
Als je dus in staat bent een hondje lachend pijn te doen, ben je gewoon een freak en heb je niets te zoeken in een leger. Maar ja. Leg ze dat maar eens uit.
op zich wel iets, mja niet iedereen is nu eenmaal PVV-fanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wat de neuk zegt dat nou over een persoon?
Ah, wat een schattige poging tot rellenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:52 schreef RickoKun het volgende:
Dus een vliegje kapotslaan mag wel, maar zo'n kut puppy niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |