http://www.dumpert.nl/med(...)aat_gooit_puppy.htmlquote:Onderzoek naar puppy gooien
AMSTERDAM - FILMPJE Het Amerikaanse leger onderzoekt dierenmishandeling door soldaten in Irak. Aanleiding is een filmpje waarin een puppy wordt doodgegooid in de woestijn.
Amerikaanse dierenliefhebbers zijn compleet op tilt geslagen na het zien van de video waarin een marinier een puppy lachend oppakt en het dier vervolgens een berghelling afsmijt.
Het filmpje, dat mede door de Nederlandse site dumpert.nl de wereld over ging, is inmiddels 150.000 keer bekeken.
Sommige bloggers hebben zelfs filmpjes verzameld waar Amerikaanse soldaten dieren mishandelen. De betrokken soldaat wordt nu met de dood bedreigd.
Ik heb anders nergens een bericht geplaats met: Ik heb er geen problemen mee als ze onschuldige Afghanen afknallenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:21 schreef RickoKun het volgende:Kijk, typisch de hypocriete westerlingen:
Wel spontaan gaan janken als een (tevens misschien wel een hoax, dat beest beweegt niet eens) puppy het ravijn in gegooid wordt, maar niet als er van die onschuldige afghanen afgeknald worden.
Bovendien is er hier nog meer ophef over dan een US soldaat die afgeknald word voor zijn land
Preciesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:21 schreef RickoKun het volgende:Kijk, typisch de hypocriete westerlingen:
Wel spontaan gaan janken als een (tevens misschien wel een hoax, dat beest beweegt niet eens) puppy het ravijn in gegooid wordt, maar niet als er van die onschuldige afghanen afgeknald worden.
Bovendien is er hier nog meer ophef over dan een US soldaat die afgeknald word voor zijn land
Het gaat ook niet over jou gast, maar gewoon over die lui die zich er zó druk om maken over het algemeen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:24 schreef Profesor het volgende:
[..]
Ik heb anders nergens een bericht geplaats met: Ik heb er geen problemen mee als ze onschuldige Afghanen afknallen![]()
Beetje hypocriet om mijn mening onderuit te halen met veronderstellingen die totaal los staan van het onderwerp.
Want die hebben er ook geen problemen mee als men onschuldige Afghanen afknalt?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over jou gast, maar gewoon over die lui die zich er zó druk om maken over het algemeen.
nou en? soldaten zijn er om elkaar te doden, en daar kiezen ze dus zelf voor. Dus niet zo vreemd als er soldaten doodgeschoten worden, das hun werk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:21 schreef RickoKun het volgende:Kijk, typisch de hypocriete westerlingen:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:27 schreef ColtZ40 het volgende:
Als er iemand in elkaar geslagen word blijf je uit de buurt, als iemand een hond schopt krijgt hij direct klappen van de eerste de beste dierenvriend.
Dieren doden elkaar ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
nou en? soldaten zijn er om elkaar te doden, en daar kiezen ze dus zelf voor. Dus niet zo vreemd als er soldaten doodgeschoten worden, das hun werk.
Dat mensen elkaar afmaken met alle problemen die ze hebben, prima, maar dieren staan daar los van.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:21 schreef RickoKun het volgende:Kijk, typisch de hypocriete westerlingen:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:51 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Dat mensen elkaar afmaken met alle problemen die ze hebben, prima, maar dieren staan daar los van.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:54 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat er mensen sterven is vervelend. Dat er dieren sterven ook. Maar het opzettelijk martelen kan ik niet goedkeuren.
Deze militair krijgt waarschijnlijk gewoon 15jaar dwangarbeid, en daszijngoedrecht.
Stomzinnig antwoord.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:40 schreef WeebI het volgende:
Het is maar een hond.
Antwoord waarop?quote:
Opmerking.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:06 schreef WeebI het volgende:
[..]
Antwoord waarop?
Het is gewoon een feit.
Weet jij dat zeker? Als het beestje eerst nog een paar maal heeft gestuiterd.. Dan is het gewoon marteling.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Martelen!? Hij was meteen dood heur!!
Ja en dan nog het is een HOND. Laat de legerleiding er wat aan doen sjonge jone in china worden elke dag 10000 honden gemarteld en opgegeten en 1 millitair doet iets niet zo netjes met een hond en de hele wereld begint te huilen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:16 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Weet jij dat zeker? Als het beestje eerst nog een paar maal heeft gestuiterd.. Dan is het gewoon marteling.
Hmm inderdaad, jong vlees is nog altijd lekkerder! *denkt aan lamskoteletjes*quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:30 schreef DSS24 het volgende:
Waarom eten ze de hond niet op?
Of worden daar lekkere vleesmaaltijden bereid door de "Gordon" van het leger?
Verontwaardiging over het een sluit verontwaardiging over het ander niet uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:38 schreef DroogDok het volgende:
Terrecht dat men zich er over opwind, maar het blijft hypocriet om hier nu over te vallen terwijl er in een oorlog ook mensen worden gedood of gemarteld.
Moet ik eerst alle dingen op gaan noemen die ik ook erg vind voor ik hier iets van mag vinden, jemig.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:38 schreef DroogDok het volgende:
Terrecht dat men zich er over opwind, maar het blijft hypocriet om hier nu over te vallen terwijl er in een oorlog ook mensen worden gedood of gemarteld.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:07 schreef Biancavia het volgende:
2girls1cup kon ik zelfs nog een minuut aanzien, maar hier kon ik écht niet naar kijken.
Was te verwachten met zo'n avatarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:27 schreef -moppie- het volgende:
Ik zou wel willen dat ie het een keer met een Rotweiler of Doberman probeert.....
Dan zal ik die hond eerst weleens even opnaaien!
Serieus, ik word misselijk van dit soort dingen
Over dooddoeners gesprokenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Moet ik eerst alle dingen op gaan noemen die ik ook erg vind voor ik hier iets van mag vinden, jemig.
Ik vind het een lekkere dooddoener, met zo'n argument hoef je je van weinig leed meer iets aan te trekken er is immers altijd vast wel ergens iets ergers
inderdaad mensen sterven tijdens oorlogen dieren evengoed, maar opzettelijk een dier een ravijn ingooien....waarvoor verveelden ze zich? dan zouden ze wat harder moeten werken.... simpele lui...ik las ook eerder met deze achterlijk vent gaan gooien klinkt zeer aanlokkelijk...ik zeg wel hij mag blij zijn dat hij niet mijn buurman is........quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:54 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat er mensen sterven is vervelend. Dat er dieren sterven ook. Maar het opzettelijk martelen kan ik niet goedkeuren.
Deze militair krijgt waarschijnlijk gewoon 15jaar dwangarbeid, en daszijngoedrecht.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:44 schreef RickoKun het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=hCD_0gG-CVA
Hier hoor je dan weer niemand over!
STOMME EZEL!!!![]()
![]()
Amerikaanse legerstraffen worden vervuld met dwangarbeidquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:48 schreef OhEcht het volgende:
Anders ga je ff huilen![]()
.
En 15 jaar dwangarbeid?
Overigens niet normaal wat deze soldaat doet, maarja zal der niet om wakker liggen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:21 schreef RickoKun het volgende:Kijk, typisch de hypocriete westerlingen:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over jou gast, maar gewoon over die lui die zich er zó druk om maken over het algemeen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk, dieren zijn 'beter' dan je medemens!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmm inderdaad, jong vlees is nog altijd lekkerder! *denkt aan lamskoteletjes*
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:44 schreef RickoKun het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=hCD_0gG-CVA
Hier hoor je dan weer niemand over!
STOMME EZEL!!!![]()
![]()
Het wil maar niet lukken om dit topic aan het schijten te krijgen hé?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:22 schreef RickoKun het volgende:stiekem moet ik weleens lachen als ik dat filmpje bekijk
Ik zie mijzelf dan ook als de diarree van fok!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:34 schreef ColtZ40 het volgende:
Het wil maar niet lukken om dit topic aan het schijten te krijgen hé?
MAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, wat nou als een afrikaan dit zou doen uit een geloofsovertuiging!?!?!?? Is het dan ook een acceptabel fenomeen? Zo ja, dan wordt ik een gelovige in afrikaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:04 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Al die mongolen die dit vergelijken met de doden die in Afghanistan vallen..... enkel omdat het toevallig in Afghanistan gebeurd is. Had overal kunnen voorvallen, en dan was er ook dik gezeik geweest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |