Ze is ook zó gegroeid in dat kot.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik was Papiamentse les aan het leren.
Ze begint al net zo krom te praten als Brian.
En het is n.b. de jurk van Claire.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef Ziet het volgende:
dit jurkje heeft amanda al drie keer aangehad in de afgelopen anderhalve week
Is ook nog een jurkje van Claire.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef Ziet het volgende:
dit jurkje heeft amanda al drie keer aangehad in de afgelopen anderhalve week
Vorige keer is het haar niet zo goed bevallen om bij een sexsessie van Huub met een ander aanwezig te zijn, waarom dan nog een keerquote:
idd.... hij was goed bezigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is goed bezig, hij brengt Martijn helemaal in de war.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:17 schreef Guuskeee het volgende:
Amanda baalt dat ze tijdens het interview dr scheiding steeds verkeerd heeft gehad...
Hoezo, hebben ze haar iets gevraagd dan?
beetje flauw om mensen steeds te pakken op hun taal gebruikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik was Papiamentse les aan het leren.
Ze begint al net zo krom te praten als Brian.
Yep, als het goed is kun je het interview daar ook bekijken binnenkort.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:17 schreef Desii het volgende:
idd.... hij was goed bezig
Is dit de site, waar ze van kwamen??
Niks flauw! Dramatisch hilarischquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
beetje flauw om mensen steeds te pakken op hun taal gebruik
als ik 1 stap buiten de randstad zet dan................ ach je snapt wat ik bedoel
en toen begon ze bijna te huilen... "mama opzoeken" ergens, ze weet niet waar, ze kan dr niet bellen of mailen, waarschijnlijk in het buitenland. Sneu hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
wel eerlijk blijven, haar is gevraagd wat ze als eerste ging doen zonder camera's.
Eerlijk gezegd begrijp ik het niet, wat bedoel je dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef Nomrc2 het volgende:
als ik 1 stap buiten de randstad zet dan................ ach je snapt wat ik bedoel
ok maar dat moet je zo stoer zijn om dit in reallife ook te doenquote:
Jij hebt de half-debiele Amsterdamse Amanda vanochtend niet op de radio gehoord.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ok maar dat moet je zo stoer zijn om dit in reallife ook te doen
uhh..deze Brantilliaanse zin begrijp ik nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ok maar dat moet je zo stoer zijn om dit in reallife ook te doen
ja is daar geen audio file of uitzending gemist van of iets?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt de half-debiele Amsterdamse Amanda vanochtend niet op de radio gehoord.
doel op accenten, dialecten, ectquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik het niet, wat bedoel je dan?
Ik heb dat helaas gemist, is het nog ergens terug te vinden denk je?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:26 schreef Disana het volgende:
Jij hebt de half-debiele Amsterdamse Amanda vanochtend niet op de radio gehoord.
Volgens mij is uit onderzoek gebleken dat mensen uit de randstad juist het slechtste ABN spreken. Mensen buiten de randstad weten wanneer ze dialect en ABN praten, mensen in de randstad denken dat ze ABN spreken, terwijl dit allerminst het geval isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
beetje flauw om mensen steeds te pakken op hun taal gebruik
mensen uitlachen omdat ze geen goeie nederlands pratenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhh..deze Brantilliaanse zin begrijp ik niet![]()
Huub wil de interviews zo vaag mogelijk houden.
Stimmt, maar die 2 steken er nooit een drol van op, als ze erop gewezen worden. En Rat probeert altijd zo intelligent mogelijk over te komen, door zoveel mogelijk onmogelijke, niet bestaande, verkeerd gebruikte woorden in één zin te proppen. Vandaar DRAMATISCH HILARISCH!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
doel op accenten, dialecten, ect
denk dat meer dan 60% van de nederlanders dagelijks de nl taal verneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |