Jamys, zijn gitaarleraar, is hardstikke tevreden.. Hij gaat met sprongen vooruit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
Brian kan niet spelen, wie verteld het hem
huub kan het verbaal allemaal een stuk makkelijker onder woorden brengen en dat is in zijn voordeelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:53 schreef petraa het volgende:
Mooi interview met Huub
Vooral dat stukje over relativeringsvermogen!!! Daar ontbreekt het Brian en Amanda zoooooooooo erg aan.
Want?? In de randstad spreken ze ABN?? Ik dacht het niet, het is net zo verrot om Amsterdams, Rotterdams, Haags, Utrechts of Amersfoorts te moeten aanhoren als het is om de plattelandsdialecten te moeten aanhoren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
beetje flauw om mensen steeds te pakken op hun taal gebruik
als ik 1 stap buiten de randstad zet dan................ ach je snapt wat ik bedoel
Die ene had het over 'iets gelijk afkappen', weet jij waarover dat ging?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:05 schreef Sug4r het volgende:
Als je gaat interviewen, doe je toch je huiswerk? Die gasten weten helemaal niks
Het doucheincident kwam ter sprake?quote:
Je bedoelt die statiefdrager?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:10 schreef F04 het volgende:
Waarom zoomen ze steeds in op die knaap?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die ene had het over 'iets gelijk afkappen', weet jij waarover dat ging?
mij hoor je niet roepen dat men in de randstad abn spreektquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want?? In de randstad spreken ze ABN?? Ik dacht het niet, het is net zo verrot om Amsterdams, Rotterdams, Haags, Utrechts of Amersfoorts te moeten aanhoren als het is om de plattelandsdialecten te moeten aanhoren.
Het is ook allebei even triest als je niets anders spreekt dan je regiodialect, ongeacht welke regio dat is.
En tsja, dat die randstedelingen nou eenmaal wat harder schreeuwen in hun dialect wil niet zeggen dat ze wel fatsoenlijk NL spreken.
Ik zou dus niet weten waarom ze niet gepakt mogen worden op hun taalgebruik, ze zijn dagelijks op TV, dan kun je op z'n minst verwachten dat ze ABN spreken.
Brian staat onder de douche.......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |