net of die chips niet kapot gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 03:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Fijn hè, die heerlijke achterhaalde magneetstripgedrochten?
Daar hebben we in België al minstens acht jaar geen last meer van.
En ja, het gaat je geld kosten.
Succes met je datalimietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 03:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Fijn hè, die heerlijke achterhaalde magneetstripgedrochten?
Daar hebben we in België al minstens acht jaar geen last meer van.
En ja, het gaat je geld kosten.
leuk, maar niet nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 03:35 schreef erikkll het volgende:
20 mb internet voor maar 19,95 per maand, heb ikNu de belg weer!
Lijkt me niet meer dan logisch voor die bijdrage die je eraan betaalt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:02 schreef baquelappe het volgende:
Rabobank verstrekt passen gratis, ik heb zelf velen passen versleten, even langs rabo en je hebt de volgende dag een nieuwe op de mat liggen.
Ik heb een vader in NL met 100 Mbit glasvezelkabel. Ik leech daarzo wel. Af en toe nog even op bezoek om de nieuwste zooi mee te nemen. Die datalimiet steekt mij niet zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 03:35 schreef erikkll het volgende:
20 mb internet voor maar 19,95 per maand, heb ikNu de belg weer!
Verklaar dan mij maar eens dat ik er vrijdag één aangevraagd heb aan de balie en ze me vertellen dat ik er zo'n 10 dagen op kan wachten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 05:02 schreef baquelappe het volgende:
Rabobank verstrekt passen gratis, ik heb zelf velen passen versleten, even langs rabo en je hebt de volgende dag een nieuwe op de mat liggen.
Mijn vader werkt bij MacDonald'squote:Op dinsdag 4 maart 2008 06:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb een vader in NL met 100 Mbit glasvezelkabel. Ik leech daarzo wel. Af en toe nog even op bezoek om de nieuwste zooi mee te nemen. Die datalimiet steekt mij niet zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |