quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:15 schreef nachtzuster het volgende:
Damn![]()
Nee ik ben geen echte nachtzuster
Jij bent geen vent. ZO!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Morwen!![]()
Zeg es dat ik geen vent ben
Hey, Paulusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoi Morweeeeeeen
Nachtzuster heeft mijn icoon levend gemaakt
Ow god ook dat nogquote:
Kwam 'em net pas weer tegen toen ik even bij jouw smileys keek.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:32 schreef nachtzuster het volgende:
Ow god ook dat nog![]()
Die had ik onlangs gemaakt toen je die topics over de AH smurfen had, helemaal vergeten te zeggen
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Kwam 'em net pas weer tegen toen ik even bij jouw smileys keek.
Ik dacht dat je al die smileys zelf gemaakt had, maar ik zie ook een paar van mijzelf staan.quote:
Welnee joh, tis gewoon een bende met wat smilies, o.a. van Jap en jou en een beetje van mezellufquote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al die smileys zelf gemaakt had, maar ik zie ook een paar van mijzelf staan.
Ik kwam mijn NZtje beschermen tegen hardnekkige geruchten over haar geslacht, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
N_S!![]()
Waar kom jij nou weer opeens vandaan?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Welnee joh, tis gewoon een bende met wat smilies, o.a. van Jap en jou en een beetje van mezelluf
Lievquote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:52 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik kwam mijn NZtje beschermen tegen hardnekkige geruchten over haar geslacht, natuurlijk.
Agossie, hier is woensdag een ruilmiddag bij Appie, misschien bij jullie ook welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb inmiddels drie gewichthefsmurfen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Liev![]()
Ben heul de kluts kwijt, een topic in ONZ en opeens jij hier
Ik hoor eik vaker "wat moet ik met jou beginnen?"quote:Op dinsdag 4 maart 2008 03:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
...wat moet ik zonder jou beginnen...?
Navond Paulusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Nachtzuster maak nog eens een tof icoon of een toffe nieuwe foksmiley ofzo
Je bent ook knap met ava's aanpassen ik heb nog wel een tipquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Navond Paulus![]()
De leukste foksmileys zijn al door o.a. APK en Jappie gemaakt, ik doe vooral pompoms![]()
De laatste was deze voor Yvonne [ afbeelding ]
Een nieuwe icon staat al in het icontopic
Tips zijn altijd welkom, zeker die van jouquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent ook knap met ava's aanpassen ik heb nog wel een tip
Die streaker van paul de leeuw als pom pomquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Verzin maar wat leuks dan, heb nu even geen tijd, maybe later
Maar je hebt toch wel tijd om mijn mr. jingles tot leven te wekken?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Verzin maar wat leuks dan, heb nu even geen tijd, maybe later
Nou ken iemand met een berg onzin in de ava, dus aan de éne kant wel gepast om het hier te melden..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tips zijn altijd welkom, zeker die van jou
Klinkt leuk, doe es een plaatje?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die streaker van paul de leeuw als pom pom
Geloof niet dat die persoon op een ava van mij zit te wachten relmuisquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ken iemand met een berg onzin in de ava, dus aan de éne kant wel gepast om het hier te melden..
Maar laat maar, zal mijn relmuis naam hier niet willen waarmaken
[ afbeelding ]
Mr. Jingles, das deze toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:25 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel tijd om mijn mr. jingles tot leven te wekken?
Hier wordie 100 x gefotosoeptquote:
Alleen spoedbestellingenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:59 schreef Roellio het volgende:
Nachtapotheker
Je hondje zou ook leuk zijn idd, geen garantie dat het ook luktquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hier wordie 100 x gefotosoept
Die met dat onderbroekie
http://www.dumpert.nl/plaatjes/
Trouwens ook wel leuk als je mijn man bijt hondje tot pompompom maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |