geniet je er een beetje van, je eigen dramaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:15 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Toen ik 18 was, zag ik een jongen langskomen in een Mercedes. Hij was heel jong, stopte bij ons groepje en vroeg ons de weg. Ik zei toen: 'Ej, je hebt vast gedealt voor dat ding he'. En hij zei: 'Misschien wel, misschien niet, maar ik heb er heel hard voor moeten werken.'
Vanaf die dag, dat mn leven half naar de klauw was, wou ik alleen dat. Alles hebben. De hele wereld.
Ik ben nu 20, als ik 25 ben moet ik een millioen hebben. Het moet. Dat is mijn doel. Ik heb nooit echt gewerkt omdat ik nooit een doel had.
Ik leef mn droom, maar leef ook mn hel. Thuis hadden we niet veel. En nu kan ik eindelijk wat besteden, en mn familie een beetje ondersteunen. Ik doe het met liefde, maar ik wil niet dat iets waarvan ik hou een hel wordt.
Het is razende ambitie, geld, geld en geld. Altijd is het: nog even en dan heb ik mijn doel berijkt. Maar ik hoop dat het wat sneller gaat though.
Mijn leven!quote:Ik verlang nog terug naar vroeger. Stoned op de bak hangen de hele dag. Opstaan, joint opsteken. Ontbijt, joint, cartoon network, joint, MTV enz enz.
Milargo, ik las dit vanaf werk en eigenlijk reageer ik dan niet, maar deze was zo waardevol dat ik het even doe.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:41 schreef milagro het volgende:
[..]
geniet je er een beetje van, je eigen drama![]()
![]()
als je leven je niet bevalt zoals het is, dan is het aan jou om dat te veranderen.
mekkeren over hoe "slecht" je het hebt, is ms effe lekker, lekker zwelgen in zelfmedelijden, maar al snel moet je gewoon ophouden met janken en de stappen zetten, en als dat (tijdelijk) minder geld met zich meebrengt dan zij dat zo, het is het een of het ander, niet waar.
hoe langer je jankt, hoe meer het allemaal wel mee zal vallen, met die hel die je leven is, anders zou je korte metten maken.
begin eens met dat theatrale gedoe van je, dat ruimt al lekker op.
Maak er dan zes uur van, maar stel wel voor jezelf een grens...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Luister, eigen zaak betekent eigen uren maken. Ik kan ook na 5 uur zeggen, aju, ik naar huis, ronden jullie het maar af. Dat is niet hoe het gaat als je ondernemer bent. Geloof me dat ik hart voor mn werk heb. Juist omdat ik mn eigen tijden kan bepalen.
brengt weer kosten met zich mee die TS misschien niet kan veroorloven..quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:46 schreef Burdie het volgende:
Wat te denken van het inhuren van personeel ipv het afzeggen van opdrachten?
enigszins herkenbaarheidstopiquequote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:13 schreef Drumpie het volgende:
tvp
Je kunt ook een cursus planning nemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Luister, eigen zaak betekent eigen uren maken. Ik kan ook na 5 uur zeggen, aju, ik naar huis, ronden jullie het maar af. Dat is niet hoe het gaat als je ondernemer bent. Geloof me dat ik hart voor mn werk heb. Juist omdat ik mn eigen tijden kan bepalen.
Hallo, eehem je hebt PM? ik stuur je even een link, is teveel om uit te leggen.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:22 schreef hallowereld het volgende:
Vertel wat je werk precies inhoud dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je met die paar hostingpakketen en dat zoekmachineoptimalisatie rijk wordt?
Jaquote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef JortK het volgende:
Die site in je profiel is je bedrijf?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |