ik lig in een deuk hieroquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze dansen gewoon door, en praten keihard, alsof ze de muziek overschreeuwen
weet natuurlijk niet hoe ze zelf loopt te loeien als ze kachel is..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:03 schreef mootie het volgende:
Amanda zwaaaaaaaaaaar geirriteerd! Top!
quote:
Net als met andere dingen die ze niet wil weten, gewoon negeren dan is het niet zo!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
weet natuurlijk niet hoe ze zelf loopt te loeien als ze kachel is..
Ja inderdaad... Brian heeft zo'n beetje alle lol uit haar gezogen. Best jammerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef Desii het volgende:
Toch jammer dat Amanda geworden is tot wie ze nu is...... ruim een half jaar geleden, stond zo ze uitbundig meedoen
Dat is je iig uitstekend geluktquote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij spoort echt niet!!
Ik ga proberen een OP te maken, maar FOK is fucking langzaam bij mij.
Samen met de die-hard fans op het grasveld limonade drinken.... Guyana-stylequote:Op maandag 3 maart 2008 23:29 schreef Copycat het volgende:
Straks eindigt het nog met een collectieve zelfmoord ...
Dan kennen we de winnaar, Brian past op de drankjes van Amanda!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met de die-hard fans op het grasveld limonade drinken.... Guyana-style
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
De kooi op zwart-wit, ik even op zwart.![]()
anders komt mijn bussie te laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |