Bedacht ik me ook net....ze was toen echt wel leukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef Desii het volgende:
Toch jammer dat Amanda geworden is tot wie ze nu is...... ruim een half jaar geleden, stond zo ze uitbundig meedoen
Er was wat vrouwelijk schoon nodigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:54 schreef Musje456 het volgende:
Is het iemand duidelijk waarom Marielle er nu is?
Hij mompelde ook iets over Mikey en 4 uur slaap. Vast iets van: Hun zijn slecht, hun geven niks om Vikey!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij keek weer aardig geïrriteerd op zijn horloge, verstopt zijn hoofd onder het meurende dekbed... Maar het mag allemaal niet baten
![]()
Je stapt dan toch je bed uit en gaat mee feesten
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vinden jullie het ook zo zielig voor Mikey![]()
Die moet er over 4 uurtjes al weer uit ..... opzouten met die kutzwerver.
Je bedoelt dat na de kooi hij er geld voor kan vragen als haar pooier....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach nu kan het nog gratis, na de kooi moet ie er weer voor betalen.
Ja houden jullie ook eens op met dat gepost.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij mompelde ook iets over Mikey en 4 uur slaap. Vast iets van: Hun zijn slecht, hun geven niks om Vikey!
Dikke vette pech, het zou te bizar zijn als de rest elke avond stil moet zijn omdat de gastzwerver vroeg uit zn bed moet.
Hij doet het zelf en is ook lang niet fris, USB-stick, smokkelen, een hond die bijt, etc.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Maar diep van binnen vind ik het wel heel erg wat hem aangedaan wordt, dat daar nog geen actiecommitee voor aan de bel gehangen heeft; het commercieëel uitbuiten van een zwerver
Ook zo iiri..na een jaar nog steeds 'hun' zeggen, waar het 'zij' moet zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij mompelde ook iets over Mikey en 4 uur slaap. Vast iets van: Hun zijn slecht, hun geven niks om Vikey!
Dikke vette pech, het zou te bizar zijn als de rest elke avond stil moet zijn omdat de gastzwerver vroeg uit zn bed moet.
Ja daaaaaaaaag, we kunnen geen rekening gaan houden met de gastbusjesrijder!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja houden jullie ook eens op met dat gepost.Moet er ook om vijf uur uit.
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
5 uur?!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaag, we kunnen geen rekening gaan houden met de gastbusjesrijder!
ruudje.....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Mooie foto!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van mij mag ze nog wel even blijven, zo was ze op de fandag vorig jaar:
[ afbeelding ]
Damn zeg, wat een schatjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Van mij mag ze nog wel even blijven, zo was ze op de fandag vorig jaar:
[ afbeelding ]
Het blijft uitbuiten, die gast heeft niet genoeg verstand om zelf rationele beslissingen te nemen, gaat daar om met volk wat het best bij zijn gevoel ligt, de paupers, en schiet zo dus geen ene moer op.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij doet het zelf en is ook lang niet fris, USB-stick, smokkelen, een hond die bijt, etc.
Maar ze dansen gewoon door, en praten keihard, alsof ze de muziek overschreeuwenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:01 schreef Desii het volgende:
K.U.T. de muziek is uit
Ach als mannie heeft gewonnen dan zijn ze vast wel genegen om de begelijding voort te zetten en Brian blijft vast de mentor van Mike, wie weet wordt hij wel de familie klusser en liefdevol opgenomen in hun midden!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het blijft uitbuiten, die gast heeft niet genoeg verstand om zelf rationele beslissingen te nemen, gaat daar om met volk wat het best bij zijn gevoel ligt, de paupers, en schiet zo dus geen ene moer op.
d'r uit met Mike, maar wel met goeie opvang en begeleiding
ik lig in een deuk hieroquote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze dansen gewoon door, en praten keihard, alsof ze de muziek overschreeuwen
weet natuurlijk niet hoe ze zelf loopt te loeien als ze kachel is..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:03 schreef mootie het volgende:
Amanda zwaaaaaaaaaaar geirriteerd! Top!
quote:
Net als met andere dingen die ze niet wil weten, gewoon negeren dan is het niet zo!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
weet natuurlijk niet hoe ze zelf loopt te loeien als ze kachel is..
Ja inderdaad... Brian heeft zo'n beetje alle lol uit haar gezogen. Best jammerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef Desii het volgende:
Toch jammer dat Amanda geworden is tot wie ze nu is...... ruim een half jaar geleden, stond zo ze uitbundig meedoen
Dat is je iig uitstekend geluktquote:Op maandag 3 maart 2008 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij spoort echt niet!!
Ik ga proberen een OP te maken, maar FOK is fucking langzaam bij mij.
Samen met de die-hard fans op het grasveld limonade drinken.... Guyana-stylequote:Op maandag 3 maart 2008 23:29 schreef Copycat het volgende:
Straks eindigt het nog met een collectieve zelfmoord ...
Dan kennen we de winnaar, Brian past op de drankjes van Amanda!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met de die-hard fans op het grasveld limonade drinken.... Guyana-style
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
De kooi op zwart-wit, ik even op zwart.![]()
anders komt mijn bussie te laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |