Het enige wat dat moment op kan leveren is Amanda met pijn......quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij zal ook eens zijn leuter uit een gaatje halen en zelf de handen uit de mouwen steken..
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het enige wat dat moment op kan leveren is Amanda met pijn......
Lees de post onder de jouwe, elke keer als Brian de handen uit zijn mouwen steekt heeft Amanda pijn.quote:
Hilarisch!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:19 schreef Varen het volgende:
Brian houdt voor de grap zijn warme theekopje tegen Amanda haar arm.
En nee, ik had het niet over fisten maar wel het wapperen van zijn vuistjes. Vunsje dat je er bent!quote:
hey, grappenderwijs he...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:19 schreef Varen het volgende:
Brian houdt voor de grap zijn warme theekopje tegen Amanda haar arm.
Amanda: Auww
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:23 schreef Ziet het volgende:
leuk dat jaap ook ff mee doet
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En nee, ik had het niet over fisten maar wel het wapperen van zijn vuistjes. Vunsje dat je er bent!![]()
Ja! Inderdaad, niet smiespelen!quote:
Ik hoop ut......quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Brian en Amanda dit niet gaan trekken, elke avond, nog 80 dagen lang .....
Eindelijk aan hun lot overgelaten bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Brian en Amanda dit niet gaan trekken, elke avond, nog 80 dagen lang .....
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Eindelijk aan hun lot overgelaten bedoel je?
Ze worden volgens mij idd helemaal gek bij de gedachte dat er iets gaat gebeuren waar ze geen grip op hebben, eerst Jaap zijn jaardag nog, met het uitkomen van de USB-zaak.
Oepsie, nu kijken wattie doet!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:41 schreef Lobasca het volgende:
Ow..Kaa..hij heeft nu wel zijn ene arm uit de mouw
Kan die saaie knurft niet nu al naar huis gaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee Brian, het is nog geen één uur, hoop dat ze nog effe door mogen gaan trouwens ....
Ligt ie al weer te vozen met zijn dellekequote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Kan die saaie knurft niet nu al naar huis gaan?
idd... en Marielle is jarigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee Brian, het is nog geen één uur, hoop dat ze nog effe door mogen gaan trouwens ....
Je hoort tenslotte maar één keer dat de DGK stopt, toch FEBO ??
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je hoort tenslotte maar één keer dat de DGK stopt, toch FEBO ??
Ach nu kan het nog gratis, na de kooi moet ie er weer voor betalen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ligt ie al weer te vozen met zijn delleke
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach nu kan het nog gratis, na de kooi moet ie er weer voor betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |