Leuk dan dat ze de NOS het eerst hebben binnen gelaten. Publieke omroep voor in de rij, niet gek.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk dat je het hebt gehoord op radio 1.
Huub zei dat de aanvragen voor interviews binnenstromen.
Gisteren was er een meneer van de NOS-radio in DGK,
http://www.clipser.com/watch_video/116410&mvpageno=1
Met dank aan Decency.
Ik krijg clipser weer niet open.
Ook goedemorgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:00 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Goedemorgen
Werd gewekt door de wekkerradio op het moment dat de verslaggever tegen Jaap zei:"Kan je niet wat aantrekken?"
Amanda heeft geen familie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Bedankt Prospera voor de tip om de clipserfilmpjes beter te kunnen openen.
Amanda staat op 2 in de popipoll, als het via sms-jes gaat, zijn er waarschijnlijk
wel mensen , familie, collega's, buren, vrienden, sponsers of fora die er voor
10.0000 aan sms-jes tegen aan willen gooien, als je daardoor een speler van DGK kan
laten winnen met een hoofdprijs van 1 miljoen.
Brian vertelde dat er Tele- bedrijven bestaan, die als je hen een paar duizend euro betaald
voor je sms-en vanaf 700 telefoons.
(Amanda kust de villa)
http://www.clipser.com/watch_video/116431
Van de schijnwerpers naar Zaandam ... het zal Amanda hard vallen, denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:25 schreef Prospera het volgende:
Herma: voor de zomer zijn jullie allemaal thuis.
Alleen heeft Amanda geen thuis, alleen een huis in Zaandam waar ze het adres
niet van weet
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:25 schreef Prospera het volgende:
Herma: voor de zomer zijn jullie allemaal thuis.
Alleen heeft Amanda geen thuis, alleen een huis in Zaandam waar ze het adres
niet van weet
Netty woont in Brian's huisje, dus Amanda heeft nog haar huis in Zaandam.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef trettie het volgende:
Nu ik erover nadenk, die familie van Amanda die zegt dat ze altijd streamen, Mamanda dus en zus, zouden die al weten dat het gaat eindigen?
Ik denk dat ze allemaal een goed heenkomen hebben gezocht want Amanda komt weer thuis dus berg je maar op!!!!
En omdat ze zielig is zal Mamma Netty het kind wel met open armen ontvangen!!!!!!!
Kan Netty Palma spelen voor Amanda!
Ze hebben het er al vaker over gehad eerst bij Brian te crashen en dan zo snel mogelijk op zoek gaan naar een huisje/appartement in A'dam. Brian wil weer in A'dam gaan wonen en ook Amanda zou liever in A'dam dan Zaandam wonen. Zo kan dan Conjo Bo Mama in Almere blijven wonen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Netty woont in Brian's huisje, dus Amanda heeft nog haar huis in Zaandam.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Netty woont in Brian's huisje, dus Amanda heeft nog haar huis in Zaandam.
De arme ziel heeft natuurlijk weer last van een ochtendgriepje (lees kater).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is er met Amanda?
[ afbeelding ]
Ik vind het echt heel raar, dat de productie wel al naar buiten heeft gebracht dat ze per 22 mei gaan stoppen, maar dat ze nog niet weten hoe de finale eruit zal gaan zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Op radio 538 iemand van de productie, ze zijn er nog niet over uit
hoe de finale eruit gaat zien.
Katerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat is er met Amanda?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |