Kraken klinkt niet goed, de kans dat er een gezet figuur op gaat zitten is tegenwoordig zeer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:04 schreef Fe2O3 het volgende:
Als het kraakt misschien verstandig eens te kijken hoever de ophangbouten zijn doorgeroest al? ^^
Geen idee, het toilet hing er al toen ik hier kwam wonen. Ik kan dus niet zien wat er achter de tegels zit. Eens kijken hoe ik daar subtiel achter kan komen. Moet er niet aan denken dat het toilet opeens van de muur komtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:30 schreef dop het volgende:
wat voor montage materiaal en wat voor soort wand om maar wat te noemen
Om te beginnen kun je eens kijken hoe stevig de bevestiging met de wandpluggen nog is, dat gekraak komt ergens vandaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:20 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Geen idee, het toilet hing er al toen ik hier kwam wonen. Ik kan dus niet zien wat er achter de tegels zit. Eens kijken hoe ik daar subtiel achter kan komen. Moet er niet aan denken dat het toilet opeens van de muur komt
Ook niet enig idee wat een gangbare minimum belasting is wat zo'n ding aan zou moeten kunnen, mits goed gemonteerd en met gebruik van geschikt bevestigingsmateriaal?
IK bedoelde 't goed.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:43 schreef Ender_W het volgende:
Wandpluggen? Een beetje hangend toilet wordt bevestigd aan een frame waar ook de spoelbak in|achter zit. Dat is nu juist de essentie van een zwevend toilet. Dus hij zal niet direct aan de wand bevestigd zijn. Aangezien dan de spoelbak ook geen ruimte heeft. Er staat waarschijnlijk een plaat van watervast board of gips met betegeling. En daar zou je nooit een toiletpot aan kunnen bevestigen
[on-topic] Je kan kijken of de bouten waarmee het toilet nog goed aangedraaid zijn. Als deze iets los gekomen zijn door gebruik dan kan je ook gekraak krijgen. Los ->beweging|speling -> geeft gekraak|geluid.
Ik heb zelf nog zo'n staande en zie eerlijk gezecht het nut van zo'n zwevende niet helemaal.quote:
Zwevend toilet is da bomb, in tegenstelling tot een staande.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:51 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog zo'n staande en zie eerlijk gezecht het nut van zo'n zwevende niet helemaal.![]()
Dat geeft meer belasting terwijl het met een staande toilet geen enkel punt is.
Ok het zal vast zo zijn, ik voel me veiliger op een staande.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:52 schreef HPoi het volgende:
[..]
Zwevend toilet is da bomb, in tegenstelling tot een staande.
Het is ook puur estetisch. Je ziet die "lelijke" stortbak niet meer. Ikzelf vind het wel mooier, vaak wordt er ook een soort plateau gemaakt waar je weer dingen als je luchtverfrisser en reservepleerollen op kan zetten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:51 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog zo'n staande en zie eerlijk gezecht het nut van zo'n zwevende niet helemaal.![]()
Dat geeft meer belasting terwijl het met een staande toilet geen enkel punt is.
Ah dus 't enige verschil is dat 't duurder is maar daardoor wel mooier dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:59 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Het is ook puur estetisch. Je ziet die "lelijke" stortbak niet meer. Ikzelf vind het wel mooier, vaak wordt er ook een soort plateau gemaakt waar je weer dingen als je luchtverfrisser en reservepleerollen op kan zetten.
Belasting is overigens hetzelfde. Alleen de afdracht is anders. Maar het gewicht van degene die er op zit blijft gelijk(Sorry, ff mierenneuken
)
wel sanger zij zo juist al dat zijn toilet 100kg vertikaal kan worden belast dus daar is al vast een getal uit de praktijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:20 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Geen idee, het toilet hing er al toen ik hier kwam wonen. Ik kan dus niet zien wat er achter de tegels zit. Eens kijken hoe ik daar subtiel achter kan komen. Moet er niet aan denken dat het toilet opeens van de muur komt
Ook niet enig idee wat een gangbare minimum belasting is wat zo'n ding aan zou moeten kunnen, mits goed gemonteerd en met gebruik van geschikt bevestigingsmateriaal?
Ja, absoluut. Minder dan ik verwacht had trouwens (ik weeg 100,3 kgquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:13 schreef dop het volgende:
[..]
wel sanger zij zo juist al dat zijn toilet 100kg vertikaal kan worden belast dus daar is al vast een getal uit de praktijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop