Beetje positief zijn he?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:02 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het een optimistische TT
Zonder 80 rellen halen we dat nooit
ow owkaay... dankjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee het zijn eventuele multiple choice strik-antwoorden
Ben ik toch.....quote:
ben het baggeren een beetje verleerd... ik ontvang graag alle hulpquote:
Heb je een beetje grote schuur?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben het baggeren een beetje verleerd... ik ontvang graag alle hulp
Kan je krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:14 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ben het baggeren een beetje verleerd... ik ontvang graag alle hulp
Doe zelf es wat, ipv mij de kastanjes voor je uit het vuur te laten halen!quote:
Snelle leerling. Ik had bijna overal nee op dat lijstje btw..quote:
is deze groot genoegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je een beetje grote schuur?
[ afbeelding ]
Tamme kastanjes worden maximaal tot noten gerekendquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe zelf es wat, ipv mij de kastanjes voor je uit het vuur te laten halen!
Dat is een dakkapel sukkelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
is deze groot genoeg![]()
[ afbeelding ]
Meestal blauw tot donkerblauw, met af en toe een code roodquote:
gelukkigquote:
Vandaar mijn notenallergiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tamme kastanjes worden maximaal tot noten gerekend
die aannemers zijn verdorie niet te vertrouwenquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:28 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gelukkig... want ik ken mensen weet je
Dan zit er niks anders op dan gelijk voor een ban te gaanquote:
Klopt !!! maar tis wel lastig om je scootertje er in te parkeren lijkt me, moet er toch een lichtje gaan brandenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die aannemers zijn verdorie niet te vertrouwen
Ik moet je teleurstellen, ik heb andere plannen... Jij mag deze keerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan gelijk voor een ban te gaan![]()
het is maar hoe je het noemt, maar ik vind ongesteldheid niet erg hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite..
![]()
Feest vanavond![]()
Niet hier natuurlijk![]()
Weet ik toch? Heb geen rubberallergiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoezoik heb prachtige toverballen
ik ook niet..dusse ...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is maar hoe je het noemt, maar ik vind ongesteldheid niet erg hoor
de ruimte geeft een beetje een speels effect aldus de architectquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt !!! maar tis wel lastig om je scootertje er in te parkeren lijkt me, moet er toch een lichtje gaan branden
AH !!!! Je hebt dus een scootertjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de ruimte geeft een beetje een speels effect aldus de architect![]()
ik sta overal voor openquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik ook niet..dusse ...![]()
maar ik ben het helemaal niet
quote:
Ooooooooooooowww Skattiequote:
Wel een cool ding helaas val ik op mannen met porches of vette BMW'squote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
erfenis van mijn overleden tante agaaht
[ afbeelding ]
ach... zo'n ding is wisselgeldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een cool ding helaas val ik op mannen met porches of vette BMW's
Tante Agaat had dus meer in petto qua erfenisquote:
Tis ook al bijna 21:30quote:
ze was lief maar onnozelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Tante Agaat had dus meer in petto qua erfenis
in dat huis kan je niets vinden, duurt altijd meer dan uur voor ik het bed gevonden hebquote:
jep..maar je zit in mijn hart..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moet een pas op de plaats maken
Je hebt tante Agaaht weer tot leven gewektquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik moet een pas op de plaats maken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |