Iedere keer tijdens de voorverkiezing komt CNN met zijn 'CNN projects!' en andere projections. Omdat hij dat woord gebruikt in een normale Nederlandse zin moet ik meteen aan C N N denken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:28 schreef Apache4U het volgende:
Mis ik de grap, of hoe kom je daaraan Zyggie?
wat loop je nou sensatie te schoppenquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:32 schreef thloreg het volgende:
Mc Cain volgens CNN winnaar wat nu ook door MSNBC en FOX wordt bevestigd.
Obama en Clinton zijn too close to call...
[ afbeelding ]
WFAA TV 8 Dallas Texas projects: BARACK OBAMA WINS OHIO ! [ afbeelding ]
In NL?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:38 schreef thloreg het volgende:
sattelite-dish Toad
Hier is voor gestemd, met hoeveel heb ik zo snel niet kunnen horen.quote:"Shall the Selectboard instruct the Town Attorney to draft indictments against President Bush and Vice President Cheney for crimes against our Constitution, and publish said indictments for consideration by other authorities and shall it be the law of the Town of Brattleboro that the Brattleboro Police, pursuant to the above-mentioned indictments, arrest and detain George Bush and Richard Cheney in Brattleboro if they are not duly impeached, and prosecute or extradite them to other authorities that may reasonably contend to prosecute them?"
Odds op Betfair, waar je live kunt wedden, tonen eenzelfde beeld.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:46 schreef Toad het volgende:
Op basis van de exit poll vermoed ik dat Clinton Ohio gaat winnen.
Alhoewel, als je gaat selecteren op regio doet Obama het wel weer goed.
1577 Respondents, ook niet zoveel eigenlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:49 schreef Hooghoudt het volgende:
Hebben ze ook een totaal...? En hoeveel moeten die mensen wel niet invullen bij die poll?
Idd. Maar in een poll is dat volgens mij meer dan genoeg om een stevige uitspraak te doen. Maw, als je een steekproef uitvoert onder 1% van het electoraat, dan heb je een hele behoorlijke foutenmarge.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:17 schreef remlof het volgende:
Met 1% van de stemmen geteld zegt dat nog erg weinig he?
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:23 schreef Apache4U het volgende:
Wolf jongen, dat kan toch helemaal niet..700.000 stemmen = 1 procent. Wonen er 70.000.000 (over het algemeen) democratische amerikanen in Texas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |