abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2008 @ 21:36:07 #1
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57136573
* vloek

Ik heb dus net een uur lopen tikken op een verslag. Ik heb dit getikt in een document dat ik geopend had vanuit gmail.... Dit document was geopend in office-word 2007(in windows vista). Ik heb dus op opslaan gedrukt(de sneltoets) maar dom, ik heb toen afgesloten, maar ik heb hem dus waarschijnlijk niet echt opgeslagen of... Of is er ergens nog een mogelijkheid dat hij nog in het "geheugen" heb staan ofzo... anders ben ik dus flink de pisang en kan ik overnieuw gaan tikken!

HELP! wie weet hoe ik het terug krijg!?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_57136970
hier zijn echt al zoveel topics over..
pi_57137049
Waarschijnlijk staat ie in je mail opslag plaats, je cache of ergen in temp...Weet je de naam van het docu ? Searh wil dan nog weleens helpen...Zoek eens op .doc ....
Too old too rock 'n roll, too young too die
pi_57137143
Zoeken op *.doc (of de juiste extensie voor Word-2007) in je verkenner. Dan moet hij wel te vinden zijn.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_57137942
nee zoeken op .doc werkt niet. je moet echt handmatig zoeken in je temp folders helaas voor je.
Een tip open nogmaals een document vanuit je mail en doe opslaan als, dan zie je de temp map waar ie het in opslaat, grote kans dat dit ook de map is waar het document de vorige keer in is opgeslagen, open die map, schik de documenten op type en ga dan zoeken tussen de .doc of .docx documenten.. Indien je hem niet in die map kan vinden, probeer de rest van de temp mappen op de zelfde manier..

Kan wel een langdurig karwei zijn maar dan heb je ook wat (als het goed is dan, misschien heb je alsnog pech)
deze truc heeft mij in XP heeft mij dit meer dan eens geholpen..
pi_57138260
als je hem hebt geopend met Firefox, dan kan je hem nog terughalen via de downloadgeschiedenis.
Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Jij moet vaker drank nuttigen, bij elke slok word je leuker. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')