Je pogingen om me te kwetsen zijn schattigquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik wordt.. met -dt...
en dan ook nog 'wat ik wordt nieuwsgierig'
grammatica, zinsbouw, allemaal voor mietjes
Anonimiteit is een groot goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
enneh, zak in de stront met je 'hippe-ik-ben-zo-anoniem-en-dus-stoer-mentaliteit'
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
dan wordt, uiteraard, je nieuwsgierigheid ook niet bevredigd.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou gewoon naar de grootste homo zoeken die bij je in de zaal zit moblo
No offence verders
ja, dat was DvdLquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou gewoon naar de grootste homo zoeken die bij je in de zaal zit moblo
No offence verders
Dergelijke opmerkingen zijn zeer suggestief en suggererend. Maar om je reactie niet tevergeefs te laten zijn ... mag ik jouw en mb wijzen op Spank me. reacties zijn namelijk nog steeds welkom in dit topic.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En omdat je bitcht als een echte nicht
Superquote:
De RU had het onderzocht 8 procent van de jongeren vertoont delinquent gedrag, al die mensen die hier posten vallen binnen die groep van 8%.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:53 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
aan de rest: kunnen jullie ook ff normaal doen?
You know mequote:
Dat zou bij moblo best kunnen jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij het symbool voor pure evil
Nee hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:01 schreef FlashingLights het volgende:
En Miss_S maar wachten op de vraag wat te doen met statistiek ...![]()
![]()
kut staking, ach ja een dagje vrij is ook wel lekker.
Je moet gewoon heel assertief zijn in dit topic gewoon nog een keer je vraag posten en vervolgens Mikkie direct aanspreken. Mikkie:quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee hoor
Denk dat ik maar ergens anders over de RU ga praten, genoeg oud klasgenootjes die daar zitten
Helaas kan ik je niet helpen met de laatste twee vragen ... betreft de eerste vraag er zijn genoeg maar of ze nu in dit topic posten daar ben ik nog niet uit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:59 schreef Miss_S het volgende:
Maar verder zitten er wel leuke mensen op de RU ?
Niemand hier die Pedagogische Wetenschappen studeert?
Of iemand die nog tips heeft voor het statistiek tentamen dat ik moet doen om aangenomen te worden?
Ja daarom, om nou meteen met namen te gaan gooien, MoBlo...quote:
Ach zo belangrijk is het niet, kennelijk is dit topic daar niet voor bedoeltquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:33 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Je moet gewoon heel assertief zijn in dit topic gewoon nog een keer je vraag posten en vervolgens Mikkie direct aanspreken. Mikkie:
[..]
Helaas kan ik je niet helpen met de laatste twee vragen ... betreft de eerste vraag er zijn genoeg maar of ze nu in dit topic posten daar ben ik nog niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |