Ach ja, ben uiteindelijk toch redelijk terecht gekomen...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
en dan heb je het als havo-klant over 'laag-opgeleiden'![]()
Laat je niet verleiden tot reageren ... want we hebben hier te maken met iemand die op dr twintigste begint aan een vervolgopleiding en met iemand die op dr tenen haar middelbare school opleiding heeft afgemaakt. En nee dit is geen diss slechts de feiten ... en Evil_Jur zal al wel een HBO diploma in de kast hebben liggen als hij havo heeft gedaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ach ja, ben uiteindelijk toch redelijk terecht gekomen...
note thequote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ach ja, ben uiteindelijk toch redelijk terecht gekomen...
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:05 schreef motorbloempje het volgende:![]()
ga ergens anders serieus mensen afkraken, held op sokken
en kom voortaan met iets betere 'feiten'
ópquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:56 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Laat je niet verleiden tot reageren ... want we hebben hier te maken met iemand die op dr twintigste begint aan een vervolgopleiding en met iemand die op dr tenen haar middelbare school opleiding heeft afgemaakt. En nee dit is geen diss slechts de feiten ... en Evil_Jur zal al wel een HBO diploma in de kast hebben liggen als hij havo heeft gedaan.
Dat doe ik zelf wel eigenlijk, maar meestal grappend. Nu ik WO doe mag ik dat ookquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
note the![]()
gezien de Fok! "alles onder (V)WO is laag-opgeleid - houding" was dit een inkoppertje.
En als je mn discussies zou volgen, zul je mij nooit iets negatiefs horen zeggen over HBO- en MBO-opgeleide mensen. (ok, behalve misschien over de eis van een OV-jaarkaart voor 16 jarige MBO-ers)
Maar wat is het Beestfeest is dat een feest waar mensen zich gedragen als beesten? Ga jij?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
maar om het 'gezellig' te houden: nog mensen die naar het Beestfeest gaan donderdag?![]()
Een feest waar men feest als beesten.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat iemand nog vertellen wat het beestfeest is? Of ff een linkje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |