abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58854454
Ik stem weer niet denk ik, ik ken die mensen niet...
pi_58856768
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef Evil_Jur het volgende:

Ik stem weer niet denk ik, ik ken die mensen niet...
Ze blijven wel emailtjes en brieven aan het sturen ... en dat voor een paar mensen die geilen op een degelijke functie zodat ze die later op hun CV kunnen zetten.
pi_58858991
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:14:44 ]
pi_58859428
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 15:58 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]
Ik heb de brief al weggegooid
Wel je hebt nog tot 30 mei de tijd ... overigens valt het wel op dat er bijna geen kandidaten zijn vanuit de beta faculteit.
pi_58868695
uhm weet niet helemaal of dit het topic voor is, maar gooit het hier dan tog maar.
Ik wil volgend jaar in Nijmegen studeren en moet behoorlijk lang reizen daarom wil ik graag op kamers...
maar wat is dan een goede optie... want ik sta al sinds december ofzo ingescheven bij de sshn en ik heb nu ook een kamer aangeboden van een vriendin maar de kamers bij de sshn zijn behoorlijk goedkoper, maar is een kamer van de sshn wel goed voor wat je er voor krijgt?? denk aan bijv hoogeveldt of zou ik gewoon beter de iets duurdere kamer nemen... want ik hoor ook veel dat veel mensen niet eens aan een kamer komen bij de sshn
alvast bedankt
pi_58868970
met reistijdurgentie krijg je redelijk snel een kamer, vooral op Hoogeveld.

Weet niet hoe lang lang is, maar met meer dan anderhalf uur treinen zit je al op de maximale urgentie. Mijn vriend heeft met veel plezier op Hoogeveld gewoond, en ken nog wel wat mensen die er wonen. Het is niets voor mij, zoiets groots, maar je moet ervan houden.

Je kunt ook proberen in een wat kleiner huis te komen, genoeg eengezinswoningen omgedoopt tot studentenhuis, maarja,daar moet je hospiteren, dus 'de leukste' zijn
Ja doei.
pi_58881075
Voor eerstejaars heb je Hoogeveldt of Vossenveld.
Hoogeveldt: zit met 15 op een gang, 2 wc's en 2 douchjes delen dacht ik Je moet geluk hebben met de gang, sommigen zijn echt té smerig, anderen weer wel redelijk schoon. Voordeel is wel dat je op 1 minuut fietsen zit van de uni en han.

Vossenveld: Minder mensen op je gang, je hebt je eigen douche, alleen je moet wel een stuk fietsen naar de uni en naar de stad is het ongeveer een halfuur.

En verder moet je een beetje geluk hebben met je huisgenoten
pi_58881096
Ohja, en ik stem niet op Akkuraadt of Siam. Geen idee wat ze doen, ken de mensen verder ook niet en het boeit me eigenlijk ook echt hélemaal niets wat ze allemaal uitvreten
pi_58881127
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 18:38 schreef Nuna het volgende:

Of je kunt natuurlijk ook niet in een studentenflat gaat wonen ...
pi_58881173

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:14:44 ]
pi_58881387
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:

Nee gewoon in het park onder een boom is ook een goede optie
Ik wist niet dat jij de tijd van het Kronenburgerpark nog had meegemaakt. Maar ik weet niet of dat wel voor iedereen in kwestie geschikt is. Maar wat ik bedoel er zijn ook nog huizen, verder van de uni maar met de fiets kom je er ook wel.
pi_58881697
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 18:38 schreef Nuna het volgende:
Hoogeveldt: zit met 15 op een gang, 2 wc's en 2 douchjes delen dacht ik Je moet geluk hebben met de gang, sommigen zijn echt té smerig, anderen weer wel redelijk schoon. Voordeel is wel dat je op 1 minuut fietsen zit van de uni en han.
Lang niet alle gangen hebben hetzelfde aantal kamers. Ik zit aan een gang met 7 mensen. We hebben 2 WC's en 2 douches, wat lekker royaal is
De meeste gangen hebben 16 kamers, 3 douches en 3 WC's. En ze worden voor je schoongemaakt door een schoonmaakbedrijf
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_58882201

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:14:45 ]
pi_58885050
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]
Nou ik prefereer toch mijn kamertje in het centrum boven een boom
Daar kiest men inderdaad tegenwoordig liever voor, in plaats van onder een boom.
pi_58897322
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:15 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Lang niet alle gangen hebben hetzelfde aantal kamers. Ik zit aan een gang met 7 mensen. We hebben 2 WC's en 2 douches, wat lekker royaal is
De meeste gangen hebben 16 kamers, 3 douches en 3 WC's. En ze worden voor je schoongemaakt door een schoonmaakbedrijf
Ja, maar die schoonmaker zegt ook niet alles. Een vriendin van me woont ook daar, maar het is daar allesbehalve schoon. Geen idee wat die schoonmaker daar uitvreet, schoonmaken doet hij in ieder geval niet / zeer weinig.
pi_58921286
ik ben zó blij dat ik gewoon een eigen huurhuisje heb

samen met mn vriend, ok, maar wel 'van mij' en alles wat ranzig is, is ook van mij en hem
Ja doei.
pi_58921776
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 18:42 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:

[..]

Of je kunt natuurlijk ook niet in een studentenflat gaat wonen ...
Ja, ik bedoelde natuurlijk van de SSHN..
pi_58976697
Iemand dinsdag nog aan de campusdag meegedaan? Was dat wat?
pi_58976937
Nope, maar er was geloof ik wel bier
Ja doei.
pi_58993295
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:32 schreef Evil_Jur het volgende:

Iemand dinsdag nog aan de campusdag meegedaan? Was dat wat?
Wat is een campusdag eigenlijk?
pi_58993835
Een soort open dag volgens mij, met allerlei podiatjes en stands...
pi_59022217
Het RU topic is zo dood als wat terwijl het op Hyves een van de grootste groepen is ... vreemd.
pi_59026339
Hyves is voor laag-opgeleiden en contact-gestoorde tieners... Althans, zo zie ik het, maar kennelijk denken mijn mede-academici daar dan anders over
pi_59026371
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:01 schreef Evil_Jur het volgende:

Hyves is voor laag-opgeleiden en contact-gestoorde tieners... Althans, zo zie ik het, maar kennelijk denken mijn mede-academici daar dan anders over
Alles wat Fok niet is heh .
pi_59026435
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:05 schreef FlashingLights het volgende:

[..]

Alles wat Fok niet is heh .
Haha, helemaal waar natuurlijk, maar met fok ben ik al begonnen toen ik nog maar een rebels havistje was

Toch een beetje een verslaving vrees ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')