Ze blijven wel emailtjes en brieven aan het sturen ... en dat voor een paar mensen die geilen op een degelijke functie zodat ze die later op hun CV kunnen zetten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik stem weer niet denk ik, ik ken die mensen niet...
Wel je hebt nog tot 30 mei de tijd ... overigens valt het wel op dat er bijna geen kandidaten zijn vanuit de beta faculteit.quote:
Of je kunt natuurlijk ook niet in een studentenflat gaat wonen ...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:38 schreef Nuna het volgende:
Voor eerstejaars heb je Hoogeveldt of Vossenveld.
Ik wist niet dat jij de tijd van het Kronenburgerpark nog had meegemaakt. Maar ik weet niet of dat wel voor iedereen in kwestie geschikt is. Maar wat ik bedoel er zijn ook nog huizen, verder van de uni maar met de fiets kom je er ook wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee gewoon in het park onder een boom is ook een goede optie
Lang niet alle gangen hebben hetzelfde aantal kamers. Ik zit aan een gang met 7 mensen. We hebben 2 WC's en 2 douches, wat lekker royaal isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:38 schreef Nuna het volgende:
Voor eerstejaars heb je Hoogeveldt of Vossenveld.
Hoogeveldt: zit met 15 op een gang, 2 wc's en 2 douchjes delen dacht ikJe moet geluk hebben met de gang, sommigen zijn echt té smerig, anderen weer wel redelijk schoon. Voordeel is wel dat je op 1 minuut fietsen zit van de uni en han.
Daar kiest men inderdaad tegenwoordig liever voor, in plaats van onder een boom.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik prefereer toch mijn kamertje in het centrum boven een boom
Ja, maar die schoonmaker zegt ook niet alles. Een vriendin van me woont ook daar, maar het is daar allesbehalve schoon. Geen idee wat die schoonmaker daar uitvreet, schoonmaken doet hij in ieder geval niet / zeer weinig.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:15 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Lang niet alle gangen hebben hetzelfde aantal kamers. Ik zit aan een gang met 7 mensen. We hebben 2 WC's en 2 douches, wat lekker royaal is
De meeste gangen hebben 16 kamers, 3 douches en 3 WC's. En ze worden voor je schoongemaakt door een schoonmaakbedrijf
Ja, ik bedoelde natuurlijk van de SSHN..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:42 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
Of je kunt natuurlijk ook niet in een studentenflat gaat wonen ...
Wat is een campusdag eigenlijk?quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Iemand dinsdag nog aan de campusdag meegedaan? Was dat wat?
Alles wat Fok niet is hehquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Hyves is voor laag-opgeleiden en contact-gestoorde tieners... Althans, zo zie ik het, maar kennelijk denken mijn mede-academici daar dan anders over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |