Vraag me af wat die rode slangen nu eigenlijk betekenen ... levensaders?quote:Op woensdag 21 mei 2008 07:56 schreef Brammie1 het volgende:
eerst had hij het helemaal opgehangen, toen weer allemaal weggehaald en nu stelt het nog niks voor idd
oooh.. is het kunst?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:09 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Wie is het met mijn eens dat het kunstwerk in het Huygensgebouw weggegooid geld is?
"Rob Sweere richt zich op architectuur waarin materie gebruikt wordt om de zintuiglijke ervaring te sturen. Door een bijzondere omgeving te creëren en de perceptie te leiden wil de kunstenaar mensen op een voor hen gewone dagelijkse plek een ondagelijkse ervaring geven."
Het kan aan mijn liggen maar dat gevoel krijg ik niet echt.
Als je er nog niet ingelegen hebt kun je het niet op waarde inschatten.quote:
Tsjjj, de RU maakt een investering zodat jij kan genieten van een unieke ervaring en jij maakt je van kant met de woorden "of niet".quote:
Heb een hekel aan Nederlands en studeer daarom dan ook niet Nederlands ... en je gebruik vanquote:
Hé, dont diss JT.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
zegt de persoon die zich futuresex-lovesound noemt
futuresex... je wacht nog steeds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |