Toen ik dat topic aanmaakte dacht ik dat het iets sneller zou gaanquote:Op maandag 3 maart 2008 22:47 schreef Brammie1 het volgende:
De TT van het vorige topic was alweer bijna actueel
Ach so. Het punt is dat ik niet eens echt op Hoogeveldt wil maar dat je voor de andere SSHN-complexen echt belachelijk veel wachttijd nodig hebt. Misschien wordt de situatie beter als alle 25+'ers, die niet meer studeren, uit hun kamers zijn getrapt en er een nieuw wooncomplex wordt opgeleverd. Maar voorlopig schiet ik daar nog niets mee op.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:04 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Vorig jaar hebben er een tijdje kamers op hoogeveldt op de inschrijflijst gestaan. Dit was volgens mij nadat de wachtlijst bijna weg was toen Sterrebosch klaar was. Nu zal de situatie wel weer normaal zijn en moet je gewoon urgentie hebben om er in te komen.
Jaaa, laat die OV chipkaart maar komen: gratis reizenquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:01 schreef Morendo het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aakt_pasjes_ove.html
De mensen aan onze bétafaculteit zitten bepaald niet stil.
Ze waren vanmiddag aan het filmen op de betaquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:01 schreef Morendo het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)aakt_pasjes_ove.html
De mensen aan onze bétafaculteit zitten bepaald niet stil.
Bij de volgende hack van de ov chipkaart tijdens de persconferentie met je appeltjes in beeld verschijnen?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:43 schreef Gutnre het volgende:
We zijn door naar de volgende ronde (studentenhuis van het jaar competitie: zie vorige bericht)
Zaterdag hebben we de volgende opdracht ontvangen.
We hebben twee plastic appels meegekregen, en daarmee moeten we proberen om zo vaak mogelijk de media te halen. Daarmee kunnen we verschillende punten scoren:
van 1 punt voor internet tot 7 punten voor nationale televisie.
Hebben jullie nog tips? Ik hoor het graag!
kom er nagenoeg nooit, heb niets te zoeken bij de alpha'squote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind dat het Erasmusplein er maar saai uit begint te zien nu... Maarja ze zijn nog niet klaar.
Ik vind dat ook. Hoewel ik niet meer weet hoe het er eerst uit zagquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:22 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik vind dat het Erasmusplein er maar saai uit begint te zien nu...
Ik weet niet wat Engelse taal en cultuur nog meer organiseert behalve uitgaan en sporten. Hoe dan ook, heel cliché, je leert mensen kennen, altijd handig. Als je niet die hele periode op vakantie bent kun je vast ook wel regelen dat je maar een deel van de intro mee doet. Ofzo.quote:Op zondag 20 april 2008 18:38 schreef Myers het volgende:
Als alles goed gaat begin ik in september met de studie Engelse taal en cultuur. Nu zie ik al op de site staan dat de introductie voor eerstejaars studenten gehouden wordt van 17 tot 26 augustus, maar ik ben dan op vakantie.
Is het erg als je zoiets mist? Ik wil toch wel een goede start maken, maar ik heb ook geen zin om mijn vakantie op te offeren voor een introductie.
Edit: Oh, het gaat zo te zien enkel om sportdagen en dergelijke activiteiten. Ziet er dus niet zo belangrijk uit allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |