Het gaat hier om aanschaffen, niet om boodschappenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:31 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
en verder cup a soup kip en een instant noodles.
Ja ik voel me nie best zachtgezegd
Lijkt me een leuk ding! Is de stof van dat ding te vergelijken met een FatBoy?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef Qwea het volgende:
@Stinosss ; bij de Dobey. Is een extreme doggy bag kussen. 80 euro was den prijs
Je kan er wat vulling uithalen als hij te dik is, en als de kussen begint in te zakken prop je er wat vuling bij in. Ideaal ding
Ik had eigenlijk de allergrootste willen nemen, maar die was 120 euroDat vond ik dan weer wel teveel van het goede
Je moet het om je lichaam heen showen!!quote:
ja, doeiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Je moet het om je lichaam heen showen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe Spire Pinin Farina nieuw!! (vor maar 30 pleuros!!)
Sorryquote:
Lekker zit dat ding hea?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:24 schreef shifto het volgende:
Je hebt trouwens zelfde stoel als ik Qwea
ja, mijne is al beetje uitgewoont though, mijn linker armleuning hangt eraan met ong. 100 tyreps (oid)quote:
Hey! Dat is handig. Mn vriend krijgt deze week monitors voor het afmixen van zn muziek. Waar haal je deze dingen? En mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat ze kosten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
Monitor Isolation Pads, om je monitoren op te zetten. M'n bureau en kamer trilden nogal mee bij veel bas, wat ook ten koste gaat van de zuiverheid van het geluid.
Ik heb ze bij Feedback gehaald, 40 euro voor een pak van 4.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey! Dat is handig. Mn vriend krijgt deze week monitors voor het afmixen van zn muziek. Waar haal je deze dingen? En mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat ze kosten?
Is dat een webshop? of een gewone winkel?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Feedback gehaald, 40 euro voor een pak van 4.
Allebei. Webshop op http://www.feedback.nl/ en filialen in Rotterdam, Utrecht, Apeldoorn en Eindhoven.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is dat een webshop? of een gewone winkel?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Allebei. Webshop op http://www.feedback.nl/ en filialen in Rotterdam, Utrecht, Apeldoorn en Eindhoven.
asics toch?quote:Op zondag 16 maart 2008 11:32 schreef Qwea het volgende:
Een paar supergave oasics schoenen en een extra geheugenbankje voor mn pc
Ga je die op een canon of nikon gebruiken?quote:
ja je hebt gelijk. Dat is een teken, en geen oquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:03 schreef Patries86 het volgende:
Schoenen (voor onder mijn trouwjurk)
Zo, fuck. Die zijn geil.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
Nike SB's. Gebaseerd op Appetite For Destruction van Guns 'n Roses:
[ afbeelding ]
Ja klopt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:03 schreef RoW_01 het volgende:
Die nikes zijn cool ouwe!
is dit 'm niet?
http://www.boardlords.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=87_101&products_id=2253
wij moeten ook een nieuwe. Bevalt deze een beetje?quote:
Ja, deze bevalt erg goed, ook omdat je hem helemaal uit elkaar kunt halen, waardoor hij makkelijk schoon te maken isquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
wij moeten ook een nieuwe. Bevalt deze een beetje?
mja dat moeten we nu ook. Die we nu hebben is een jaar of 5 oud, en goorquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, deze bevalt erg goed, ook omdat je hem helemaal uit elkaar kunt halen, waardoor hij makkelijk schoon te maken isEr zit alleen geen slangetje aan om het frituurvet te verwijderen, dus frituurvet verwijderen moet je wel gewoon met een trechtertje ofzo doen. Hij was 70 euro trouwens
Geen idee of hij bij de Blokker te koop is, wij heben hem bij de IT's vandaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja dat moeten we nu ook. Die we nu hebben is een jaar of 5 oud, en goor
Gewoon bij de blokker te koop?
oh god, alle coole hippe boys gaan nu ineens SB'tjes aanschaffen want dan ben je tofquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
HTC Touch
[ afbeelding ]
En deze "coole hippe boy" skateboard toevallig al 5 jaar en heeft net z'n 14e paar SB's aangeschaftquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:24 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
oh god, alle coole hippe boys gaan nu ineens SB'tjes aanschaffen want dan ben je tof
Fuck waar heb je die schoenen vandaan? Normaal houd ik er niet zo van maar dit is echt wel mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:52 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Van Frisco in Enschede. Boardslors oid wat eerder in dit topic is genoemd heeft ze ook. En nog wat andere zaken waaronder geloof ik Ben-G in A'dam en Frisco in Arnhem, maar dat zou je voor de zekerheid ff na moeten vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:02 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Fuck waar heb je die schoenen vandaan? Normaal houd ik er niet zo van maar dit is echt wel mooi
omg 5 jaarquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En deze "coole hippe boy" skateboard toevallig al 5 jaar en heeft net z'n 14e paar SB's aangeschaft.
Laat die jongen lekker. Alsof jij bepaald wat anderen aandoen/kopenquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:16 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[..]
omg 5 jaaren 14 in 5 jaar
dat geeft wel aan dat SB boutschoenen zijn om op te rollen, koop lakai's of element, daar heb je tenminste wat aan.
Morgen maar ff langs Enschede danquote:Op woensdag 19 maart 2008 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van Frisco in Enschede. Boardslors oid wat eerder in dit topic is genoemd heeft ze ook. En nog wat andere zaken waaronder geloof ik Ben-G in A'dam en Frisco in Arnhem, maar dat zou je voor de zekerheid ff na moeten vragen.
Frisco zit in de rijnstraat oid, vanaf willemsplein bij de mcdonals rechts.quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:30 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Morgen maar ff langs Enschede danWaar zit Frisco ergens?
Hoe bevalt ie?quote:
Frisco is Arnhem hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Frisco zit in de rijnstraat oid, vanaf willemsplein bij de mcdonals rechts.
Ik zou trouwens voor de zekerheid even bellen of mailen naar shifty of ze er nog zijn voordat je gaat.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:13 schreef EasyDakota het volgende:
Sinds een weekje ongeveer, Marantz PM4001 audio versterker
[ afbeelding ]
icm Mordaunt Short Mezzo 2
[ afbeelding ]
En dan toch maar wat echte cd's gekocht, oa Faithless, Coldplay, Racoon & Daft Punk
Faithlessquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:13 schreef EasyDakota het volgende:
Sinds een weekje ongeveer, Marantz PM4001 audio versterker
[ afbeelding ]
icm Mordaunt Short Mezzo 2
[ afbeelding ]
En dan toch maar wat echte cd's gekocht, oa Faithless, Coldplay, Racoon & Daft Punk
Mjah dat zei ik ook. Frisco zit in Arnhem in de Rijnstraat. Shifty in Enschede, Noorderhagen. Da's een skatewinkel die wel hoger gaan dan maat 40. Koop er zelf ook altijd m'n schoenen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:57 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Frisco is Arnhem hoor
Enschede heeft ook wel een sneakerwinkel (waar de grootste maat 40 is) Maar deze heet niet frisco
Motor-laarzen... wat voor motor heb je?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:07 schreef BlackRhino het volgende:
Nieuwe laarzen! Berik GPX maat 47
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Het zit zeg maar een beetje in die buitenste ring. Vanaf de oude markt langs de muur (die snackbar) en dan de 2e straat rechtsaf bij dat muziekcentrum oid. Dan zit het op een gegeven moment rechts, ongeveer tegenover die zij ingang van de Irene Promenade, bij die slijterij. Kaartjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:26 schreef Elwood1802 het volgende:
Noorderhagen? Waar precies? Exclusive sneakers heeft iig niet, maar dat is ook gen Noorderhagen volgens my,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |