Nog 1 tip,.. vorige keer heeft de politie alle nummerborden opgeschreven van de mensen die meededen.. Als je dit dus absoluut niet wilt (wat ze waarschijnlijk wel gaan doen), parkeer dan ergens in de binnenstad (bv bij CarpetLand, is 200 meter lopen van CS vandaan)...
ik weet alleen niet wat er gaat gebeuren.
Je bent waarlijk een opppergoeroe met een vooruitziende blik.
En ik baal nu wel........
ik hoor wel of er WEL nog wat gebeurd
K*TZOOI
Is Danny niet toevallig een schuilnaam van Hummie?
Gewoon een portie verstand en ervaring.
Danny weet hoe V. omgaat met dit soort acties.
Niet dus, testbeeld........
p.s. Elke regelmatige bezoeker aan dit forum verwachte uiteraard niets anders dan testbeeld.
helaas kon ik niet mee :-(((((((((((((((
ik wil wel een verslag!!
toch niet die bestorming he,zou later zijn en ik vind het onzin.....
of is dat die actie met de blaaspijpjes???
het vervolg van message ball(of hoe heette het precies?????????
Aktie waarschijnlijk verijdeld.
ik zit op 9600 via m'n laptop, dus ik kan moelijk de topics lezen. Waar zijn jullie?
Van uw verslaggever (en geestelijk vader van het pijltjesidee)
Ik heb op een afstandje toegekeken. Een groep van ca. 40 Fokkers arriveerde om ca. 9.20 u bij het huis. Tussen de blauwe schermen stonden toen al geruime tijd mensen van Randon opgesteld.
Bij aankomst van de Fokkers kwamen er in totaal 7 auto's van Randon extra aangereden.
Toen de groep naar de achterzijde van het complex liep kwamen er ook twee politieauto's aangereden. Eén daarvan was van de hondenbrigade. De agenten hebben de groep bij de hekken verwijderd. Zij waren reeds op de hoogte van de komst van de groep maar "hadden ze reeds om acht uur verwacht"
De groep zit zich nu te bezatten in de kroeg van Almere-Buiten.
Je hoort er in ieder geval niks over!!!!
wel jammer dat het mislukt is,maar dat krijg je als veronica meeleest op dit forum(de klootzakken)
wie weet,volgende keer beter,alles regelen via e-mail!!!!!
'k ben al moe
[Dit bericht is gewijzigd door M@rt.in (Datum 30 Oktober 1999).]
Grappig, ik was om ongeveer 9.05 u al aanwezig en heb toen de bewoners nog in de verte horen zingen. Daarna zullen ze toch inderdaad wel wat gemerkt moeten hebben want er liepen veel mensen tussen de blauwe schermen (om de pijltjes te onderscheppen). Er er kwamen nogal wat auto's op volle snelheid aanrijden. De activiteit van de politie trok ook weer scannerboys aan. Maar uiteindelijk was het beetje een anti-climax.
Het is wel een feit dat (in tegenstelling tot de geruchten) de politie nog steeds langs komt voor dit soort zaken.
[Dit bericht is gewijzigd door Little bird (Datum 30 Oktober 1999).]
quote:
op 10-30-1999 om 03:47 PM schreef Danny het volgende:
De verassing zal wel testbeeld worden.
Je voelde het vanmiddag al aankomen he Danny??
wau!
Volgende keer willen we ItsGreen en bananas wel meehelpen met onze wagen vol met leuke telecom en computer speeltjes.
quote:
op 10-31-1999 om 01:03 AM schreef JayTaph het volgende:
Ik moe zeggen... OMB was leuker en qua aktie ook veel geslaagder.. maar ik heb me shirtje en da's het belangrijkste...
Ja, maar 't was toch leuk dat ook die politiewagen in de bagger vast kwam te zitten en niet alleen wij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |