Hoe kom je daar aan? van internet ofzo?quote:Op maandag 24 maart 2008 18:09 schreef Cyan het volgende:
Ik heb net de 1e twee afleveringen van het nieuwe seizoen gezien.En het is weer ouderwets leuk!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:25 schreef Slasher het volgende:
[..]
Hoe kom je daar aan? van internet ofzo?
aflevering 1-6 staan erop.. net gevondenquote:Op maandag 24 maart 2008 18:09 schreef Cyan het volgende:
Ik heb net de 1e twee afleveringen van het nieuwe seizoen gezien.En het is weer ouderwets leuk!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
aflevering 1-6 staan erop.. net gevonden
Ja inderdaad. "Op een gezond kindje" en daar ging de champie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:21 schreef Greys het volgende:
"Ik ben zwanger"!
*Gloep* Champagne naar binnen giet...
Ja sorry hoor, maar dat ze daarna ook nog zei van: ''Op een gezond kindje.''quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:35 schreef DarkElf het volgende:
ach ja wist dat daar weer Hollands gezeur over zou komen
weet ik, mijn zus heeft ook vrolijk feestjes gehad en toen was ze al zwanger maar wist t niet. en zelfs tijdens de zwangerschap heeft ze wel ééns een klein glaasje gedronken en mijn neefje is kerngezond en wordt 1 deze weekquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Hoho, Elfje
Dat van mij was in elk geval niet bedoeld als 'gezeur'. Het viel me gewoon op en idd de manier waarop was gek/grappig/niet verwacht. Dat was alles. Mijn schoonzus heeft zich met Kerst en Oud & Nieuw drie slagen in de rondte gezopen (wist toen nog niet dat ze zwanger was) en heeft een kerngezonde Hollands Glorie baby gekregen die de pan uitgroeit, dus ik veroordeel het verder niet. Ze moet het zelf weten, maar het was wel opvallend
Zo, moest ik toch even kwijt.
Dus met 6 maanden zwanger wist ze nog van niksquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Hoho, Elfje
Dat van mij was in elk geval niet bedoeld als 'gezeur'. Het viel me gewoon op en idd de manier waarop was gek/grappig/niet verwacht. Dat was alles. Mijn schoonzus heeft zich met Kerst en Oud & Nieuw drie slagen in de rondte gezopen (wist toen nog niet dat ze zwanger was) en heeft een kerngezonde Hollands Glorie baby gekregen die de pan uitgroeit, dus ik veroordeel het verder niet. Ze moet het zelf weten, maar het was wel opvallend
Zo, moest ik toch even kwijt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus met 6 maanden zwanger wist ze nog van niks?
Ik dacht afgelopen O&Nquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys snel post doorleest... waar zit de fout....
Hoe kom je nou aan 6 maanden?![]()
Kerst en Oud & Nieuw diverse alcoholische consumpties --> december 2006
Wist dat ze zwanger was --> januari 2007
Bevallen --> 14 september 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |