wat is er mis met craisy daisys? ... veel teveel lekkere studentes en goedkope halve liters .....quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:31 schreef linebear het volgende:
Zell am See was zeker vet.... heb ook zeer genoten.
Crazy Daisy is een kut tent....
Echt vreemd trouwens dat zaterdag die gasthof bij de City express al dicht wasMoest je helemaal naar boven als je wilde poepen of zo
Jij bent ook vaag....quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:20 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik weeg 112, ben 1m92 lang en rij op een 160 .... dus ach...
ga ns doodquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:02 schreef NoComment het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Bindingen zijn P1's btwquote:
ik ga duidelijk voor de burton Love ... naakt wijf erop, daarmee lekker lesgeven.. Pri-Ma!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:49 schreef NoComment het volgende:
[..]
Bindingen zijn P1's btw
Alles bij Duijvenstein met 30% korting, en dan nog 5% kassakorting met de klantenkaart.. Heb nog zitten twijfelen over een 'gewone' Supermodel, maar daar hadden ze alleen nog een 168 ofzo vanEen 159 hadden ze nog in een ander filiaal, maar als je daar dan nog een keer voor heen-en-weer rijdt is het prijsverschil nihil..
Voor de bindingen ben ik een maar kleiner gegaan, past namelijk prima met SL-10's in maar 10![]()
Ow, en nog nieuws ook nog: Ze hebben Burton 08/09 spul liggen! Nieuwe planken, bindingen en schoenen.. Zit mooi spul tussen ook
Ehm nee ik niet....quote:Op woensdag 9 april 2008 12:57 schreef Bramvanlith het volgende:
jij toch?
een rice rocket bitte.... zo lang als ze bestaanquote:Op woensdag 9 april 2008 22:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm nee ik niet....
Maar ik ga wel ff praten met de betreffende importeur.
Jullie kunnen bij deze je wensen voor komend seizoen opgeven
Bananen in alle kleuren!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm nee ik niet....
vind de banana hammock ook wel sexy klinkenquote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 00:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
een rice rocket bitte.... zo lang als ze bestaan![]()
Travis Rice is de MAN!
Zoveel sneeuw en dan nog 95% kans op neerslagquote:Op donderdag 10 april 2008 11:16 schreef ForumGek het volgende:
Volgend jaar rijdt dit hele topic op Lib-Tech !
Nog 2 weken en dan ga ik eindelijk sneeuw voelen dit seizoen. Gelukkig zijn de omstandigheden nog super!
Berg 265 cm
Dal (afdaling) 130 cm
Pistekwaliteit Zeer goed
Pistes open 143 v/d 152
Dalafdaling zeer goed
Sneeuwkwaliteit goede grip
Liften open 80 v/d 90
Langlaufen 30 km (goed)
Laatste sneeuwval 10.04.2008
1° (max)
-4° (min)
bewolkt met kans op sneeuw en onweer, wind 3 beaufort (W), 95 % kans op neerslag
Hey, dat wilde ik ook al doen!quote:Op woensdag 9 april 2008 22:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm nee ik niet....
Je hebt een PMquote:Op donderdag 10 april 2008 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hey, dat wilde ik ook al doen!Ik zat een hele poos geleden in dit topic al te geilen op de skate banana
![]()
Maar jij zegt dat er dus een echte importeur zal zijn binnenkort?![]()
Zo ja, zou je zijn gegevens hier neer kunnen zetten of aan mij kunnen mailen? (zie profiel voor adres)![]()
Of, heb je anders een prijslijst?
Thanks, jij ookquote:
* NoComment Denkt terug aan die zonnige dag in Tignes na 4 dagen continue sneeuw..quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:34 schreef FlowDesign het volgende:
Als iemand nog poeder wil scoren, dan adviseer ik om komend weekend te gaan.
Waarschijnlijk zaterdag sneeuw, zondag bluebird![]()
Beste locatie denk ik drielandenpunt Frankrijk, Zwitserland, Italië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |