abonnement Unibet Coolblue
pi_57667665
Hans snaps bar in Zell am see is ook aan te raden.. Helemaal boven op de berg zit die.. Stripteases enzo, prima sfeertje daar :-)
  vrijdag 28 maart 2008 @ 10:49:13 #202
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57668638
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:51 schreef FlowDesign het volgende:
damn ik wil dit weekend of volgend weekend nog gaan boarden in de Alpen, liefst op zo kort mogelijke afstand van hier, maar wil wel graag ergens waar je kunt poederen. Alleen de weersvoorspellingen werken nog niet lekker mee. Eind vorige week en begin deze week is er wel erg veel gevallen in de noordalpen van Zwitserland, maar dat is niet vers meer. En voor volgende week is het natuurlijk moeilijk te voorspellen.

Maar wie kent er vette gebieden in centraal zwitserland? Zeg maar rondom de Jungfrau region?
Zugspitzeplatt is lekker dichtbij. Kan ook profiteren van de noordalpen. Ligt alleen in Oostenrijk. Cube-hotels Biberwier is daar net open. Dat is superhip natuurlijk.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:50:35 #203
71115 Rnej
I walk the line
pi_57688229
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:05 schreef Bramvanlith het volgende:
Baumbar (?toch) richting Kaprun, daar moet je wezen..

Vooral met een hele groep pubers tussen de 16 en 18.. :-) Altijd mooi hoe die vaste klanten dan staan te kijken...Vooral als ze er dan een Nl apresski liedje draaien..
crazy daisy's is leuker

baumbar is die foute pizzatent waar we onze bierrekening niet betaald hebben
  maandag 31 maart 2008 @ 15:17:15 #204
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_57737890
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:49 schreef XL het volgende:

[..]

Zugspitzeplatt is lekker dichtbij. Kan ook profiteren van de noordalpen. Ligt alleen in Oostenrijk. Cube-hotels Biberwier is daar net open. Dat is superhip natuurlijk.
Hmmm nee, dat vind ik niks. Best duur ook voor zo'n ongezellig ding in een relatief klein skigebied.

Met een beetje mazzel gaat er deze week en mss zelfs t/m aankomend weekend sneeuw vallen in de Noord- en/of Noordwest-Alpen.
Dus Noordoost Zwitserland of Noordwest Oostenrijk lijkt me een goede optie. In Lech bijvoorbeeld ligt ook een enorme hoeveelheid sneeuw, maar het liefst willen we poeder scoren natuurlijk!
Age of fruity enlightenment!
pi_57742275
morgen naar Whistler
  dinsdag 1 april 2008 @ 19:44:13 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57765623
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:50 schreef Rnej het volgende:

[..]

crazy daisy's is leuker

baumbar is die foute pizzatent waar we onze bierrekening niet betaald hebben
Ik vond kitch und bitter (ofzo) ook wel lachen.
Baumbar was gaar....

Ik ben ook weer net terug uit Fugen. Dagje Zillertal Arena mee gepakt maar ook dagje Mayrhofen en een dagje Kaltenbach gedaan

Alleen maar mee geweest met 2 skiers. Die gasten alleen maar meters maken. Was gewoon bijna niet grappig meer. Maar wel voor het eerst Mayerhofen en Kaltenbach het hele gebied gezien.

en de harakiri voor het eerst gestickt.


Wat een overdreven gedoe over een piste zeg. Steilste van oostenrijk enzo. Ik vond er weinig spannends aan als ik eerlijk ben. Gewoon een kwestie van goed op je kanten staan en agressief drukken.

Een van de skiers ging wel op z'n gat. Hij is het hele stuk op de foto naar beneden gegeleden zonder dat hij kon stoppen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 1 april 2008 @ 22:04:36 #207
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57768090
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 19:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vond kitch und bitter (ofzo) ook wel lachen.
Baumbar was gaar....

Ik ben ook weer net terug uit Fugen. Dagje Zillertal Arena mee gepakt maar ook dagje Mayrhofen en een dagje Kaltenbach gedaan

Alleen maar mee geweest met 2 skiers. Die gasten alleen maar meters maken. Was gewoon bijna niet grappig meer. Maar wel voor het eerst Mayerhofen en Kaltenbach het hele gebied gezien.

en de harakiri voor het eerst gestickt.
[ afbeelding ]

Wat een overdreven gedoe over een piste zeg. Steilste van oostenrijk enzo. Ik vond er weinig spannends aan als ik eerlijk ben. Gewoon een kwestie van goed op je kanten staan en agressief drukken.

Een van de skiers ging wel op z'n gat. Hij is het hele stuk op de foto naar beneden gegeleden zonder dat hij kon stoppen
tjah, het is wel een aardig steil stukkie, maar er ligt vlak naast (2 pistes naar rechts zeg maar) ook een zwarte en die is ook vrij pittig

En op je bek gaan is zo not done daar Dan heb je opeens misschien meer respect voor dat ding .
  woensdag 2 april 2008 @ 00:25:41 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57771369
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 22:04 schreef Fugie het volgende:

[..]

tjah, het is wel een aardig steil stukkie, maar er ligt vlak naast (2 pistes naar rechts zeg maar) ook een zwarte en die is ook vrij pittig

En op je bek gaan is zo not done daar Dan heb je opeens misschien meer respect voor dat ding .
Ach het is wel een lastige piste en hij was best goed te doen want er lag genoeg sneeuw op.
Ik kan me voorstellen dat wanneer het 1 grote ijsplaat is je er niet af wilt.
Die lui waar ik mee was hebben er ook mensen afgevoerd zien worden met de bloedtransfusie zakjes erbij enzo.
Er zijn daar in de buurt trouwens nog een paar gasten dood gegaan. maar dat was door een lawine dus dat zal niet op die piste zijn gebeurd. De harakiri werd wel genoeg. Kon alleen zo snel niet volgen wat er precies bedoeld werd. Viel beetje midden in het verhaal.

Dan nog blijft het een piste en dus is het goed mogelijk om er vanaf te komen. Ik denk dat hij vergelijkbaar is met die afdaling in Kaprun aan de achterkant van die cabinelift waar je met 100 man ofzo in kan.
Die is ook erg pittig. Nou weet ik niet helemaal zeker of het vergelijkbaar is want het is alweer meer dan 2 jaar geleden dat ik daar was.
Misschien dat de Kaprungangers dan weten waar ik het over heb
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 2 april 2008 @ 17:26:34 #209
71115 Rnej
I walk the line
pi_57783665
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach het is wel een lastige piste en hij was best goed te doen want er lag genoeg sneeuw op.
Ik kan me voorstellen dat wanneer het 1 grote ijsplaat is je er niet af wilt.
Die lui waar ik mee was hebben er ook mensen afgevoerd zien worden met de bloedtransfusie zakjes erbij enzo.
Er zijn daar in de buurt trouwens nog een paar gasten dood gegaan. maar dat was door een lawine dus dat zal niet op die piste zijn gebeurd. De harakiri werd wel genoeg. Kon alleen zo snel niet volgen wat er precies bedoeld werd. Viel beetje midden in het verhaal.

Dan nog blijft het een piste en dus is het goed mogelijk om er vanaf te komen. Ik denk dat hij vergelijkbaar is met die afdaling in Kaprun aan de achterkant van die cabinelift waar je met 100 man ofzo in kan.
Die is ook erg pittig. Nou weet ik niet helemaal zeker of het vergelijkbaar is want het is alweer meer dan 2 jaar geleden dat ik daar was.
Misschien dat de Kaprungangers dan weten waar ik het over heb
hij is niet echt vergelijkbaar, ik vind de harakiri wel steiler eigenlijk.... maar die in kaprun is net zo goed bad-ass ... enge shit
  woensdag 2 april 2008 @ 19:06:10 #210
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57785794
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:25 schreef Komakie het volgende:

[..]
want er lag genoeg sneeuw op. Ik kan me voorstellen dat wanneer het 1 grote ijsplaat is je er niet af wilt. Die lui waar ik mee was hebben er ook mensen afgevoerd zien worden met de bloedtransfusie zakjes erbij enzo. Er zijn daar in de buurt trouwens nog een paar gasten dood gegaan. maar dat was door een lawine dus dat zal niet op die piste zijn gebeurd.
"ik doe niet met drugs want er was eens een jonge bij me in de klas en die blowde en nu issie dood, okay dat kwam door een autoongeluk maar het lijkt me toch niet goed"
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 2 april 2008 @ 19:07:24 #211
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57785832
Overigens vind ik dat stukje in Kaprun niet zo pittig hoor

Volgens mij is Face de Bellevarde in Val 'd Isere wel een behoorlijk stuk steiler. Ligt het steilste stukje piste overigens niet in Avoriaz? Dat dacht ik altijd...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 2 april 2008 @ 19:09:18 #212
71115 Rnej
I walk the line
pi_57785862
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:07 schreef XL het volgende:
Overigens vind ik dat stukje in Kaprun niet zo pittig hoor

Volgens mij is Face de Bellevarde in Val 'd Isere wel een behoorlijk stuk steiler. Ligt het steilste stukje piste overigens niet in Avoriaz? Dat dacht ik altijd...
harakiri is de steilste piste van oostenrijk, niet van de wereld

enne, jij weegt 2 kilo , elke piste is voor jou een makkie
  donderdag 3 april 2008 @ 00:15:06 #213
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_57795336
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:07 schreef XL het volgende:
Overigens vind ik dat stukje in Kaprun niet zo pittig hoor

Volgens mij is Face de Bellevarde in Val 'd Isere wel een behoorlijk stuk steiler. Ligt het steilste stukje piste overigens niet in Avoriaz? Dat dacht ik altijd...
Stukje daarnaast ligt Epaule du Charvet, die was erg 'interessant' in het begin van de week.. Hoop ijs en echt hóge boekels

Face hebben we ook wel gedaan ja, kan me die alleen niet echt meer voor de geest halen. Onderste stukje van Trolles (zoals Sjors het noemt: 'zwarte piste des doods' aangezien aan het eind van de dag iedereen daar midden op het smalle gedeelte ligt/zit) is ook wel vet om gewoon even echt hard te gaan. Flink lang steil stuk en bijna elke dag weer strak geprepareerd

Heb trouwens ook geld teruggehad van de verzekering voor m'n gestolen board, kan dus voor nieuw gaan shoppen
Life's like music, get the rhythm..
  donderdag 3 april 2008 @ 06:09:30 #214
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57797151
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:15 schreef NoComment het volgende:

[..]

Stukje daarnaast ligt Epaule du Charvet, die was erg 'interessant' in het begin van de week.. Hoop ijs en echt hóge boekels

Face hebben we ook wel gedaan ja, kan me die alleen niet echt meer voor de geest halen. Onderste stukje van Trolles (zoals Sjors het noemt: 'zwarte piste des doods' aangezien aan het eind van de dag iedereen daar midden op het smalle gedeelte ligt/zit) is ook wel vet om gewoon even echt hard te gaan. Flink lang steil stuk en bijna elke dag weer strak geprepareerd

Heb trouwens ook geld teruggehad van de verzekering voor m'n gestolen board, kan dus voor nieuw gaan shoppen
Face is de steilste piste van Val d Isere en dus van het gebied want in Tignes is niks steil. Het is tevens de Olympische piste van de Super G in Albertville. Als er 1 piste de moeite van het onthouden waard is in Val d Isere, dan is het die..... als is het gebied natuurlijk prachtig en mag je er dus wel meer onthouden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 3 april 2008 @ 14:50:30 #215
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57804897
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:26 schreef Rnej het volgende:

[..]

hij is niet echt vergelijkbaar, ik vind de harakiri wel steiler eigenlijk.... maar die in kaprun is net zo goed bad-ass ... enge shit
Hmmmm zou kunnen maar ik weet dat ze die in Kaprun niet (kunnen) prepareren.
Ik zou trouwens dat het helemaal geen piste is daar...


Boven in beeld. Dat zwarte stippellijntje onder Glocknerkanzel. Maar een kort stukje maar toch
Stippellijntje=skiroute. Geen piste maar je kunt er wel vanaf. Zwart stippellijntje is het moeilijkste
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 3 april 2008 @ 14:53:33 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57804957
quote:
Op woensdag 2 april 2008 19:07 schreef XL het volgende:
Overigens vind ik dat stukje in Kaprun niet zo pittig hoor

Volgens mij is Face de Bellevarde in Val 'd Isere wel een behoorlijk stuk steiler. Ligt het steilste stukje piste overigens niet in Avoriaz? Dat dacht ik altijd...
Als er op die piste een super G wordt gehouden dan is die zeker niet stijler dan dat stuk in Kaprun...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57821460
heb het topic niet doorgelezen maar zijn de lib tech skate banana's te koop in NL? Zo ja, wat vragen ze er voor?
  vrijdag 4 april 2008 @ 10:52:00 #218
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57824419
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 04:11 schreef Fiama het volgende:
heb het topic niet doorgelezen maar zijn de lib tech skate banana's te koop in NL? Zo ja, wat vragen ze er voor?

Geen prijs. Wel filmpje:


Die gast die op 0:25 ff die serie tricks neer zet. Erg smooth
Sowieso wel heel mooi gestileerde tricks in dat filmpje

Volgens mij is hij bijna nergens te vinden. Ik heb al meer vraag gehad naar dat board. Apart dat ze bijna geen Lib Tech verkopen in nederland (volgens mij)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57839069
Gasten, het is hier zo vet relaxed in Whistler op m'n nieuwe plank. 2,50m sneeuw hier, vol gas planken, prive pistes omdat het zo rustig is. On-ge-lo-fe-lijk
pi_57840455
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:21 schreef WooZ het volgende:
Gasten, het is hier zo vet relaxed in Whistler op m'n nieuwe plank. 2,50m sneeuw hier, vol gas planken, prive pistes omdat het zo rustig is. On-ge-lo-fe-lijk
Geen foto's?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_57857402
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Geen prijs. Wel filmpje:


Die gast die op 0:25 ff die serie tricks neer zet. Erg smooth
Sowieso wel heel mooi gestileerde tricks in dat filmpje

Volgens mij is hij bijna nergens te vinden. Ik heb al meer vraag gehad naar dat board. Apart dat ze bijna geen Lib Tech verkopen in nederland (volgens mij)
Ik heb er dus eentje gekocht (zit nu nog in Canada) maar hij is ook overal uitverkocht hier. Ik wilde weten wat er voor neer wordt gelegd in NL omdat daar sowieso alles duurder is qua snowboarden.

Hij bevalt trouwens beter dan beter. Ik had hoge verwachtingen omdat het allemaal beetje opgehyped werd maar ze worden eigenlijk allemaal volbracht zo niet nog beter dan ik verwacht had.

Carven in hard packed/ijzige omstandigheden gaat zo makkelijk en ook sneller dan een normaal board, edge catchen is ook moeilijker vanwege de magne traction. Butteren gaat zo veel makkelijker omdat het board heel erg flexibel is, maar ook vanwege de banana technologie. Springen is erg makkelijk vanwege de pop die er op zit, voelde een paar keer aan alsof ik aan het vliegen was vergeleken met andere boards die ik gebruikt heb.

Ik ben niet een grote rail fan maar de rails die ik heb gedaan voelde goed aan, maar kan daar niet zoveel over zeggen. Heb ook nog geen diepe sneeuw uitgeprobeerd omdat hier al een tijdje geen grote hoop is gevallen... maar ik denk dat dat wel goed zit met de technologie die er in zit. Het board is ook veel sneller dan ik verwacht had. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn normale board een 166 was en ik ben nu dus naar 159 gegaan. Grote verschil is ook dat de controle in het midden zit in plaats van de uiteinden.

Verder voelt het heel erg makkelijk aan, net alsof je over de sneeuw heen zweeft. Het duurde 2 runs voordat ik er compleet aan gewend was, maar als ik dan een ander persoon z'n board uitprobeerde voelde het toch wel weer goed om m'n banaan te rijden dan een "normaal" board.

Ben er heel erg tevreden over, ook vooral omdat ik er alles mee kan doen wat ik wil en het een heerlijk all mountain freestyle board is! Zeker het geld waard!
  zondag 6 april 2008 @ 12:52:45 #222
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57866833
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 22:02 schreef Fiama het volgende:

[..]

Ik heb er dus eentje gekocht (zit nu nog in Canada) maar hij is ook overal uitverkocht hier. Ik wilde weten wat er voor neer wordt gelegd in NL omdat daar sowieso alles duurder is qua snowboarden.

Hij bevalt trouwens beter dan beter. Ik had hoge verwachtingen omdat het allemaal beetje opgehyped werd maar ze worden eigenlijk allemaal volbracht zo niet nog beter dan ik verwacht had.

Carven in hard packed/ijzige omstandigheden gaat zo makkelijk en ook sneller dan een normaal board, edge catchen is ook moeilijker vanwege de magne traction. Butteren gaat zo veel makkelijker omdat het board heel erg flexibel is, maar ook vanwege de banana technologie. Springen is erg makkelijk vanwege de pop die er op zit, voelde een paar keer aan alsof ik aan het vliegen was vergeleken met andere boards die ik gebruikt heb.

Ik ben niet een grote rail fan maar de rails die ik heb gedaan voelde goed aan, maar kan daar niet zoveel over zeggen. Heb ook nog geen diepe sneeuw uitgeprobeerd omdat hier al een tijdje geen grote hoop is gevallen... maar ik denk dat dat wel goed zit met de technologie die er in zit. Het board is ook veel sneller dan ik verwacht had. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn normale board een 166 was en ik ben nu dus naar 159 gegaan. Grote verschil is ook dat de controle in het midden zit in plaats van de uiteinden.

Verder voelt het heel erg makkelijk aan, net alsof je over de sneeuw heen zweeft. Het duurde 2 runs voordat ik er compleet aan gewend was, maar als ik dan een ander persoon z'n board uitprobeerde voelde het toch wel weer goed om m'n banaan te rijden dan een "normaal" board.

Ben er heel erg tevreden over, ook vooral omdat ik er alles mee kan doen wat ik wil en het een heerlijk all mountain freestyle board is! Zeker het geld waard!
Nieuwe technologie

mischien wel leuk voor volgend jaar om eens naar te kijken Alleen zullen de europese prijzen weer keihard zuigen

[ Bericht 0% gewijzigd door Fugie op 06-04-2008 13:01:10 ]
  maandag 7 april 2008 @ 10:32:46 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57884589
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:21 schreef WooZ het volgende:
Gasten, het is hier zo vet relaxed in Whistler op m'n nieuwe plank. 2,50m sneeuw hier, vol gas planken, prive pistes omdat het zo rustig is. On-ge-lo-fe-lijk
Je kunt ook te ver gaan he
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 7 april 2008 @ 10:45:00 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57884835
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 22:02 schreef Fiama het volgende:

[..]

Ik heb er dus eentje gekocht (zit nu nog in Canada) maar hij is ook overal uitverkocht hier. Ik wilde weten wat er voor neer wordt gelegd in NL omdat daar sowieso alles duurder is qua snowboarden.

Hij bevalt trouwens beter dan beter. Ik had hoge verwachtingen omdat het allemaal beetje opgehyped werd maar ze worden eigenlijk allemaal volbracht zo niet nog beter dan ik verwacht had.

Carven in hard packed/ijzige omstandigheden gaat zo makkelijk en ook sneller dan een normaal board, edge catchen is ook moeilijker vanwege de magne traction. Butteren gaat zo veel makkelijker omdat het board heel erg flexibel is, maar ook vanwege de banana technologie. Springen is erg makkelijk vanwege de pop die er op zit, voelde een paar keer aan alsof ik aan het vliegen was vergeleken met andere boards die ik gebruikt heb.

Ik ben niet een grote rail fan maar de rails die ik heb gedaan voelde goed aan, maar kan daar niet zoveel over zeggen. Heb ook nog geen diepe sneeuw uitgeprobeerd omdat hier al een tijdje geen grote hoop is gevallen... maar ik denk dat dat wel goed zit met de technologie die er in zit. Het board is ook veel sneller dan ik verwacht had. Ik moet er wel bij zeggen dat mijn normale board een 166 was en ik ben nu dus naar 159 gegaan. Grote verschil is ook dat de controle in het midden zit in plaats van de uiteinden.

Verder voelt het heel erg makkelijk aan, net alsof je over de sneeuw heen zweeft. Het duurde 2 runs voordat ik er compleet aan gewend was, maar als ik dan een ander persoon z'n board uitprobeerde voelde het toch wel weer goed om m'n banaan te rijden dan een "normaal" board.

Ben er heel erg tevreden over, ook vooral omdat ik er alles mee kan doen wat ik wil en het een heerlijk all mountain freestyle board is! Zeker het geld waard!
Welke heb jij met Banana Tech? Er zijn er een paar zie ik op de site van Lib Tech
Ik ben wel benieuwd naar dat hele verhaal. Sowieso ook naar dat Magne-traction. Volgens de Best Wood test is het echt super.
LibTech heeft ook fijne maten trouwens. Relatief regelmatig vrij brede boards maar niet super breed. Een 162cm met een waist van 25.6 vind ik wel ok. Precies de juiste breedte voor mij

Ben wel benieuwd. Eens ff kijken of ik niet een importeur van Lib Tech kan vinden voor nederland. Anyone?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57885093
Zo, weer terug uit Zell am See... Heb heerlijk geboard. Het heeft elke dag wel gesneeuwd.
Ben niet naar Kaprun geweest, konden goed boarden bij Schmitten.

Ook nog naar Crazy Daisy geweest. Waren er net toen de bar dicht ging, prive feest of zo.
Toen maar naar Biele geweest. Waar het veel gezelliger was en waar we gratis konden drinken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')