Ik zeg: neonquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gefeli! Dikke schoenen zijn het
2009 wordt weer vet ja. Sowieso de ultieme keuze voor mij denk ik. Goedkoper een Burtonplank of toch maar vasthouden aan me Rome-principes...
We zullen het zien. Zeker weten dat er weer geil spul aan komt
Neon wordt de shit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ik zeg: neon
Ben zo goed als klaar met inpakken.. morgen naar Tignes, en het gaat sneeuwen!
In nederlandquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:17 schreef FlowDesign het volgende:
Weet iemand waar ik een LIBTech Skate Banana of LIBTech TRS kan testen/lenen/kopen?!
Bij de Quiksilver shops kunnen ze het voor je bestellen. Het is namelijk, net als DC, onderdeel van Quiksilver.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
In nederland
Zou me verbazen als dat ergens kan maar je kunt het natuurlijk proberen. Uitzoeken welke shops Lib Tech verkopen en kijken of je niet daar iets kunt lenen?
Lib Tech wordt trouwens niet echt veel verkocht in Nederland of wel
Nou ja ik dacht met het oog op testen....quote:Op zondag 9 maart 2008 11:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Bij de Quiksilver shops kunnen ze het voor je bestellen. Het is namelijk, net als DC, onderdeel van Quiksilver.
Gewoon via internet kopen joh. Lang leve de lage dollar koers. (kom ik volgend jaar op terug maar dat zie we dan wel weer)
Bij de webwinkel waar ik m'n board wil bestellen hebben ze alleen maar dakine setjes, allen met torque. Maar Burton bindingen zijn dus gewoon kruiskop? Kan ik altijd zelf een schroevendraaiertje meenemen natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 17:42 schreef Komakie het volgende:
torque
Gewoon met een kruiskopje hoor.
Verder een goeie keuze denk ik
klop wou ik ook net zeggenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:11 schreef Rnej het volgende:
met torque wordt bedoeld dat je de schroevendraaier terug kan draaien zonder dat de kop meedraait (dat je van die klikjes hoort)
heeft niets met momentsleutels of torqueschroeven te maken
Voor zover ik weet heeft elke binding kruiskopschroeven.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:27 schreef WooZ het volgende:
ok maar alle bindingen hebben dus gewoon kruiskop
maw ik kan elk merk setje aanschaffen voor een lock etc. bij m'n cartel bindings?
Net prijsjequote:Op maandag 10 maart 2008 15:43 schreef WooZ het volgende:
Besteld
Burton Supermodel 159
Burton Cartel red/metallic
Burton Gig Bag Black
Dakine Deluxe Starter Kit
totaal: ¤542,-![]()
Ze zijn nu zelfs via internet bijna niet meer te koop, zo'n beetje de volledige productie van 2006/2007 is verkocht. In de US en Canada zijn de LIB Tech boards serieus niet aan te slepen en op Ebay gaan ze voor veel geld over de toonbank.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:06 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Bij de Quiksilver shops kunnen ze het voor je bestellen. Het is namelijk, net als DC, onderdeel van Quiksilver.
Gewoon via internet kopen joh. Lang leve de lage dollar koers. (kom ik volgend jaar op terug maar dat zie we dan wel weer)
Dollar blijft dalen tov de Euro dus nog ff wachten. Let wel op de import kosten en de BTW die je moet betalen.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze zijn nu zelfs via internet bijna niet meer te koop, zo'n beetje de volledige productie van 2006/2007 is verkocht. In de US en Canada zijn de LIB Tech boards serieus niet aan te slepen en op Ebay gaan ze voor veel geld over de toonbank.
Maar als de dollar zo laag blijft (of nog verder daalt) dan ga ik denk ik wel een LIB Tech 2008/2009 importeren
ik weet niet wat voor merk je wilt, maar burton mag bv alleen maar binnen de landgrenzen zelf worden verscheept. Nu is hier wel een oplossing voor, maar dan wordt het volgens mij zo duur dat je het net zo goed bij hot-zone.tv kunt bestellen, ook geen dure winkelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:41 schreef XL het volgende:
Wat zijn de bekende Amerikaanse webshops die naar Europa shippen?
Ik zat ook ff bij wat resellers op de amerikaanse ebay te kijken en dan betaal je +/- $280 verzendkostenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor merk je wilt, maar burton mag bv alleen maar binnen de landgrenzen zelf worden verscheept. Nu is hier wel een oplossing voor, maar dan wordt het volgens mij zo duur dat je het net zo goed bij hot-zone.tv kunt bestellen, ook geen dure winkel
idd kan je h et beter zo regelen, meeste vluchten die kant op mag je toch 2 stuks bagage incheckenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:11 schreef XL het volgende:
Ik was niet specifiek naar merken of spullen op zoek. Ik wil gewoon shoppen tegen dollarkoersen. Het ziet er naar uit dat ik binnenkort sowieso met regelmaat in the States mag vertoeven, dus dan doe ik het wel op die manier.
Dan word je flink afgezet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zat ook ff bij wat resellers op de amerikaanse ebay te kijken en dan betaal je +/- $280 verzendkosten
Ja denk ik ook maar dat is de prijsindicatie die ebay geeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:03 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dan word je flink afgezet.
Mijn jas uit Amerika was $65 en gozer die ken had ze board voor $100 shipping costs
Zeker weten. Maar ook in de USA en Canada zijn ze eigenlijk pas sinds 1 a 2 jaar erg populairquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:56 schreef Komakie het volgende:
Lib tech... is net echt door gebroken merk in nederland ofzo volgens mij. Terwijl Travis Rice toch wel 1 van de grootste snowboarders van het moment is
Als het om een busreis gaat zal het toch wel meevallen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
morgen naar chamroussemet de nssk.
Enige nadeel is dat sportura zegt dat je maar 25kg bagage mee mag![]()
Weet iemand of da streng gecontroleerd wordt? ik denk zelf van niet maar ja....
En je mag buiten je boardbag maar één stuk bagage meenemen.. Als je gewoon aardig en vriendelijk blijft mag het heus wel mee. zolang je maar niet met 8 flighcases aan komt kakken natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
morgen naar chamroussemet de nssk.
Enige nadeel is dat sportura zegt dat je maar 25kg bagage mee mag![]()
Weet iemand of da streng gecontroleerd wordt? ik denk zelf van niet maar ja....
Bekend probleemquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ja normaal ga ik ook met de auto, maarja nssk met freunde in de bus me verjaardag vieren wordt ook wel ouwehoeren.
Ik ben een keer eerder geweest met de bus en heb toen gezeik gehad omdat ik drie planken mee wou hebben.
En de reis was een hel! 13uur ofzo met de bus wat je met de auto in 9 uurtjes op ze gemak haalt!
Dat is wel een voorwaarde jaquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:13 schreef Fozzie_Bear het volgende:
Probleem is dan wel dat je de beschikking over een enigzins grote/relaxte auto nodig hebt.. En dat is als student zijnde in ons geval even niet het geval.
Ik heb een klein wagentje, met dakdragers. Rijdt geweldig over de Autobahnquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:13 schreef Fozzie_Bear het volgende:
Probleem is dan wel dat je de beschikking over een enigzins grote/relaxte auto nodig hebt.. En dat is als student zijnde in ons geval even niet het geval.
Een van de leraren van de Hot Zone is dit seizoen met een Smart naar Oostenrijjk geredenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:53 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb een klein wagentje, met dakdragers. Rijdt geweldig over de Autobahn
Burton fanboyquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:37 schreef Fozzie_Bear het volgende:
Ik zal ook even de schade van afgelopen weken melden:
Om te beginnen kreeg ik terug: het aankoop bedrag van mijn gescheurde Rehall jas en van mijn Brunotti broek. Beide cash
Daarna weer wezen shoppen en het volgende gehaald:
Burton Custom 162W (De laatste die Duijvenstein had, en die waren ook nog eens de enigen die dat ding überhaubt nog hadden)
Burton Cartel
Burton Shaun White boots
Burton Heaven's Reward Pant
Animal Technical Jacket
Alles met 25% of 40% kortingOverigens bij vershillende winkels gehaald, alles raakt een beetje uitverkocht
![]()
Morgen in ieder geval alles even uitproberen in Snowworld. En eens kijken of we binnenkort nog eens een lang weekend richting echte sneeuw kunnen. Beetje jammer dat er ook nog tentamens gehaald moeten worden![]()
kwam meer eigenlijk toevallig zo uit.. Wist wel dat redelijk per sé een Custom met Cartel bindingen wou, maar de schoenen en de broek was eigenlijk het enige wat goed zat en ook nog in mijn maat was.. Ik had liever ThirtyTwo schoenen en 686 broek gehad. Maar die hadden ze niet meer. Evenals een Custom ICS die ik erg graag wou..quote:
cartel snap ik,,,quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef Fozzie_Bear het volgende:
[..]
kwam meer eigenlijk toevallig zo uit.. Wist wel dat redelijk per sé een Custom met Cartel bindingen wou, maar de schoenen en de broek was eigenlijk het enige wat goed zat en ook nog in mijn maat was.. Ik had liever ThirtyTwo schoenen en 686 broek gehad. Maar die hadden ze niet meer. Evenals een Custom ICS die ik erg graag wou..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |