Goed planquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Helaas, zelfs dan![]()
Tenzij we de meet hier houden, rond die tijd ben ik daar namelijk
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij deze reken ik in ieder geval op de aanwezigheid van PS.
Nog meer aanmeldingen ?
Je staat trouwens echt op het punt om mijn held te wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij deze reken ik in ieder geval op de aanwezigheid van PS.
Nog meer aanmeldingen ?
Was ik dat niet alquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je staat trouwens echt op het punt om mijn held te worden
Nou je was een reguliere held. Één van de velenquote:
Dat zijn altijd van die mooie momenten voor printers om stuk te gaan. Of voor inkt om op te zijn. Zodat je alsnog die deadline net aan mistquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:49 schreef Nesle het volgende:
Yes, een mega-opdracht voor morgen afgerond.
30 pagina's voor een opdracht![]()
Dat arme printertje van mij draait overuren op het moment![]()
Oeh ik heb er even over na moeten denken, maar gisteren avond heb ik deze dvdgekekenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach wie houdt er nou niet af en toe van iets fouts
Die is verstuurd, dus je kan met een gerust hart gaan slapenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
WhiteG ik wacht nog even je PM af en dan ga ik slapen
Bis later allen!
Nou ik ga het nodig hebben. Nu een nachtdienst en morgen ochten meteen vertrekken voor 2 weken op oefening.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
ga ik niet meer aan beginnen op dit tijdstip hoor
Weer naar het exotische schotland?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou ik ga het nodig hebben. Nu een nachtdienst en morgen ochten meteen vertrekken voor 2 weken op oefening.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weer naar het exotische schotland?
Ziet er goed uit. Beter dan mijn werkomgevingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ligt al weer lekker wat sneeuw, dus wordt weer leuk.
[ afbeelding ]
Is een foto die vandaag genomen is. Ik kreeg meteen meer zin in de oefening.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Beter dan mijn werkomgeving
Ik heb geen nachtdienst vandaag.. ik duik mn nest inquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is een foto die vandaag genomen is. Ik kreeg meteen meer zin in de oefening.
Tot over twee weken danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb geen nachtdienst vandaag.. ik duik mn nest in
Servicequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies![]()
Tim, el cheapo is echt top!
Ik ken dat gevoel. Ik slaap wel lekker in het vliegtuig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet nu echt naar bed overigens, over 5,5 uur gaat de wekker. En ik heb morgen geen tijd om nog allemaal vage dromen te hebben in halfslaap
Slaaps zo'n hercules nou goed dan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel. Ik slaap wel lekker in het vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |