Nooit op de Zuidpool geweest zeker?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Waarom hebben we nooit sneeuw in het zuiden?
Zuidenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:11 schreef ColtZ40 het volgende:
wees blij. snil is kUtt!!11quote:Op maandag 3 maart 2008 16:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik liep ook door die bui. Hele dag droog en precies die 5 minuten dat ik buiten loop sneeuwt hetquote:Op maandag 3 maart 2008 16:04 schreef First het volgende:
Het sneeuwt hier in enschede, was net op weg van het winkelcentrum naar huis.
krijg ik een sneeuwvlok in mijn oog, deed hartstikke pijn.
Wacht maar, duurt niet lang meerquote:Op maandag 3 maart 2008 16:11 schreef ColtZ40 het volgende:
Wat een vieze sneeuw danquote:Op maandag 3 maart 2008 16:54 schreef -moppie- het volgende:
Laat het lekker wegblijven....
ik haar sneeuw!
Jij zit op je monitor?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:57 schreef Sjechov het volgende:
Ik zit hier mijn de warme zon in me rug en op mijn monitor.
Zie geen zak
Echt ik liep bij de Ah en ben daar maar even naar binnen gegaan, dikke hagelstenenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:08 schreef Nemain het volgende:
In Grunn hagelde het. En hier in Zwolle is het KOUD! De winter is alweer bijna voorbij hoor!
Ah mooi, onweer hier. Pwnweer is tof.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:52 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Wacht maar, duurt niet lang meer![]()
[afbeelding]
Ik was nog vijf minuten verwijderd van het station waar ik had kunnen schuilen. Toen ik er was was het ook al weer voorbij.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:33 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Echt ik liep bij de Ah en ben daar maar even naar binnen gegaan, dikke hagelstenen
die ineens naar beneden aan het vallen waren in Groningen.
Bah!
Op de bodem van de zee gaan wonen en dan klagen dat het nooit sneeuwtquote:Op maandag 3 maart 2008 18:09 schreef Plane_mad het volgende:
In flevoland hebben we ook nooit sneeuw! Grr oplichters!
Onweer wel, maar dat is ook wel eens leuk!
Haha, ja dat is inderdaad vet klote!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:59 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ik was nog vijf minuten verwijderd van het station waar ik had kunnen schuilen. Toen ik er was was het ook al weer voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |