abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57126926
Beste lezer,

Ik vind dat de manier waarop meneer Wilders zijn probleem wilt aanpakken, buitensporig en buitengewoon provocerend is.

Dit is niet de manier hoe we in discussie komen met een geloofsovertuiging die deel uitmaakt van de nederlandse samenleving.

Daarnaast zullen wij als Nederlanders allemaal aangekeken worden en gezichtsverlies lijden met het uitbrengen van deze film!

Daarom vraag ik je de petitie te ondertekenen, waarmee je aangeeft dat niet elke Nederlander het uitbrengen van deze film steund!

De petitie is te vinden op http://wildersfilm.petities.nl

Denk je er ook zo over? Stuur dan deze link door naar je Familie vrienden collega's en kenissen,

zodat we samen ons punt hard kunnen maken!

Thx
pi_57127147
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:40 schreef NapkiN het volgende:
Beste lezer,

Ik vind dat de manier waarop meneer Wilders zijn probleem wilt aanpakken, buitensporig en buitengewoon provocerend is.
ik ook
quote:
Dit is niet de manier hoe we in discussie komen met een geloofsovertuiging die deel uitmaakt van de nederlandse samenleving.
eens
quote:
Daarnaast zullen wij als Nederlanders allemaal aangekeken worden en gezichtsverlies lijden met het uitbrengen van deze film!
Misschien wel...
quote:
Daarom vraag ik je de petitie te ondertekenen, waarmee je aangeeft dat niet elke Nederlander het uitbrengen van deze film steund!
Lijkt me vanzelf sprekend dat niet iedere Nederlander de film steunt...
quote:
De petitie is te vinden op http://wildersfilm.petities.nl
En dan?
quote:
Denk je er ook zo over? Stuur dan deze link door naar je Familie vrienden collega's en kenissen,

zodat we samen ons punt hard kunnen maken!
En dan? Verbieden kan je de film niet, dus het tekenen van een petitie lijkt me zinloos...
pi_57127291
mag zo'n topic op fok wel?

tevens vind ik het zinloos om een petitie te starten om een film.
hij heeft de vrijheid om een film te maken waarover hij wil. Dat er ruzie van kan komen is te verwachten, maar dat hoort geen reden te zijn om het niet te doen.

bv met die cartoon rellen. De eerste keer dat ze geprint werden waren er gigantische rellen, nu dat ze al voor de zoveelste keer geprint zijn rellen ze veel minder. Het is belangrijk dat ook moslims leren om te gaan met kritiek.
  maandag 3 maart 2008 @ 14:54:56 #4
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_57127300
Spam, dubbel, etc. Slotje.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')