Ja dat blijkt met zo'n reactiequote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef Beauregard het volgende:
Humorloze kankermongool alert!
Ha-ha! Welja, doe er nog een schepje bovenop! Lees mijn post op zo'n manier dat het lijkt alsof ik het over mezelf had! Ha-ha! Dat was natuurlijk helemaal niet, maar het is wel grappig om het zo te doen, he!?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ja dat blijkt met zo'n reactie
Ja gvd ik dacht echt dat dit zo'n trieste OP was voor een R&P topic. Maar het is dus onzin zag ik na het plaatsen van m'n reactie.quote:
En tieten!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Ja gvd ik dacht echt dat dit zo'n trieste OP was voor een R&P topic. Maar het is dus onzin zag ik na het plaatsen van m'n reactie.![]()
Bier.
Ja het kan uiteraard ook nog een triootje worden....quote:Op maandag 3 maart 2008 15:26 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Wow, een erg goed idee![]()
Maar dit wil ik dus niet he...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:34 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ja het kan uiteraard ook nog een triootje worden....
dat klopt, maar ben beetje bang dat het resultaar zelfde zou zijn als op de fotoquote:Op maandag 3 maart 2008 15:40 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Dan niet.... je weet niet wat je gaat missen....
Ja maar... dat zijn lelijke wijfen en als je mooiere wijfen neemt.... dan ziet het er veel aangenamer uit....quote:Op maandag 3 maart 2008 15:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
dat klopt, maar ben beetje bang dat het resultaar zelfde zou zijn als op de foto
Zelfkennis! Goedzo, kind.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:05 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[ afbeelding ] zou wel wat zijn
Lukt me nooit
Zoiets ja... maar niet te optimistisch worden, knul.....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:05 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[ afbeelding ] zou wel wat zijn
Lukt me nooit
Ik zal ze doorsturen naarquote:Op maandag 3 maart 2008 16:20 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Zoiets ja... maar niet te optimistisch worden, knul.....
Dat soort dames zijn meer voor mij geschapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:24 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik zal ze doorsturen naar
Maar ik wil slechts die ene!Je houdt het maar bij een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.love's a loaded gun....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |