Sterke OP, ik kan de hoeveelheid argumenten, onderbouwingen en feiten/meningen alleen niet helemaal aan...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:24 schreef Santegoeds.M het volgende:
Bestaat hij nou of niet?
dat is de groote vraag?
Discusier NUTTIG
Damn, ik ben er met open ogen ingelopenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:38 schreef DroogDok het volgende:
Loch Ness bestaat hoor, is gewoon een meer in Schotland, opgelost!!
Ben jij wel helemaal lekker bij je hoofd? Dream on.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:42 schreef jschud het volgende:
Woon zelf in Schotland, spreek veel mensen zeggen dat ie (Nessie) bestaat - Ik denk zelf dat het heel goed zou kunnen (heb net de film "The Waterhorse" gezien)
Hoogstwaarschijnlijk niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:24 schreef Santegoeds.M het volgende:
Bestaat hij nou of niet?
dat is de groote vraag?
Discusier NUTTIG
Zolang er geen overtuigend bewijs is dat ie wel of niet bestaat, is het gewoon leuk om te denken dat ie wel bestaatquote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker bij je hoofd? Dream on.
en God, Allah, Boedha, Zeus, etc......quote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef jschud het volgende:
[..]
Zolang er geen overtuigend bewijs is dat ie wel of niet bestaat, is het gewoon leuk om te denken dat ie wel bestaat
By the way, het zelfde kan gezegd worden voor buitenaardse wezens![]()
Inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2008 15:20 schreef DivineJester het volgende:
[..]
en God, Allah, Boedha, Zeus, etc......
De ruimte is een stuk groter dan het meer van Loch Ness.....quote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef jschud het volgende:
[..]
Zolang er geen overtuigend bewijs is dat ie wel of niet bestaat, is het gewoon leuk om te denken dat ie wel bestaat
By the way, het zelfde kan gezegd worden voor buitenaardse wezens![]()
Dat het bewijs (nog) niet geleverd is dat ie bestaat wil nog niet zeggen dat ie niet bestaat.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De ruimte is een stuk groter dan het meer van Loch Ness.....
Dat buitenaardse wezens bestaan is een statistische zekerheid, dat Nessie bestaat is ondanks talloze onderzoeken nooit bewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |